Zmiany funkcjonalne wprowadzone w Comarch Mobile w wersji 2023.0

W nowej wersji aplikacji Comarch Mobile 2023.0 zintegrowanej z Comarch ERP Enterprise zostały wprowadzone nowe funkcjonalności:

  • Podgląd relacji pomiędzy kontrahentami. Głównym założeniem jest umożliwienie weryfikacji przez przedstawiciela handlowego, jakie relacje łączą jego kontrahentów. W ten sposób użytkownik aplikacji może szybko się dowiedzieć np. kto jest bezpośrednim klientem hurtowni, z którą współpracuje. W aplikacji mobilnej umożliwiamy tylko wyświetlanie relacji dodanych w systemie CEE. Modyfikacja tych informacji nie jest obecnie możliwa.
Relacje widoczne na karcie kontrahenta w aplikacji mobilnej
  • Możliwość zdefiniowania uprawnień dla poszczególnych użytkowników aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie. Funkcjonalność pozwoli na odpowiednie ograniczenie uprawnień użytkownikom, którzy nie powinni mieć dostępu do wszystkich informacji w systemie. Dodatkowo wprowadzono możliwość kopiowania profili użytkowników wraz ze zdefiniowanymi ustawieniami.
Uprawnienia dostępne w ustawieniach profilu w Comarch Mobile Zarządzanie

Zmiany wprowadzone w poprzedniej wersji dostępne są TUTAJ.

 

 

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym, powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.

Copyright © 2022 COMARCH
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Czy ten artykuł był pomocny?