Po uruchomieniu aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż zostanie wyświetlone okno logowania się do aplikacji. Aby zalogować się do aplikacji należy podać login i hasło użytkownika.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_14.17.17.127-1-320x530.png)
W przypadku, gdy podane przez użytkownika hasło nie będzie prawidłowe, wówczas przy próbie logowania do aplikacji zostanie wyświetlony komunikat zaprezentowany poniżej.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_14.23.10.243-320x530.png)
Powiadomienie o aktualizacji podczas logowania online
Jeżeli podczas logowania aplikacja wykryje, że istnieje nowsza wersja aplikacji, pojawi się komunikat o treści: „Wersja aplikacji jest nieaktualna. Czy chcesz wykonać aktualizację aplikacji? Dotychczasowe dane nie zostaną utracone” z przyciskami:
- [Aktualizuj] – spowoduje pobranie najnowszej wersji i aktualizację aplikacji
- [Anuluj] – następuje zalogowanie do aplikacji
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/09/Screenshot_1-7.jpg)
Możliwość zapamiętania hasła
Pod polem do wpisania hasła użytkownika znajduje się opcja [Zapamiętaj mnie]. Włączenie tej opcji wraz z zalogowaniem się spowoduje, że następne uruchomienie aplikacji przeniesie użytkownika do menu głównego Comarch Mobile, bez konieczności wpisywania hasła.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_14.26.18.309-320x527.png)
Aby wylogować się z aplikacji należy przejść do sekcji Ustawienia i nacisnąć przycisk [Wyloguj się].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_—-kopia-320x577.png)
Naciśnięcie przycisku [Wyloguj się] spowoduje przeniesienie użytkownika do okna logowania.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/08/Screenshot_2023.08.07_14.17.17.127-1-320x530.png)