Wizyty handlowe, które zostały dodane w aplikacji Comarch Mobile i nie zostały zsynchronizowane do systemu ERP można usunąć poprzez wybór opcji [Usuń], dostępnej z poziomu menu kontekstowego wizyty.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/07/zrzut-10.png)
Niezrealizowane wizyty zarejestrowane w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie i przesynchronizowane do aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż można odrzucić poprzez wybór opcji [Odrzuć], dostępnej z poziomu menu kontekstowego. Nie ma możliwości ich usunięcia.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/07/zrzut-11.png)
Wybór opcji [Odrzuć] spowoduje wyświetlenie okna potwierdzającego wybór:
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/09/zrzut-23.png)
Po kliknięciu przycisku [Odrzuć] pojawi się okno z możliwością wskazania powodu odrzucenia całej wizyty lub poszczególnych elementów wizyty.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/09/zrzut-24.png)
Po uzupełnieniu informacji należy wybrac opcję [Zapisz].