Użytkownicy

Lista użytkowników jest dostępna po wybraniu w menu głównym Konfiguracja, a następnie Użytkownicy.

Lista użytkowników

Lista zawiera następujące informacje:

  • Login – kod/akronim operatora
  • Pracownik – imię i nazwisko pracownika
  • Profil – profil przypisany do danego użytkownika
  • Status – wskazuje, czy użytkownik jest aktywny:
    • Jeżeli użytkownik jest aktywny, wyświetlana jest informacja     
    • Jeśli użytkownik jest nieaktywny, wyświetlana jest informacja   
  • – opcja edycji jest dostępna przy każdym użytkowniku

Listę użytkowników można przefiltrować przy użyciu trzech filtrów:

  • [Szukaj]  – pole pozwala na filtrowanie listy według loginu, imienia lub nazwiska pracownika
  • [Pracownik]  – pozwala na filtrowanie listy według przypisania pracownika. Dostępne wartości to:
    • Wszyscy (domyślnie)
    • Przypisani
    • Nieprzypisani
  • [Profil] – pozwala na filtrowanie listy operatorów podpiętych do konkretnego profilu
  • [Status] – pozwala na filtrowanie listy według statusu aktywności użytkowników. Dostępne wartości to:
    • Wszyscy (domyślnie)
    • Aktywni
    • Nieaktywni

Dodanie nowego użytkownika

Przycisk [Nowy użytkownik] dostępny w prawym górnym rogu aplikacji umożliwia dodanie nowego użytkownika.

Opcja [Nowy użytkownik] na zakładce Użytkownicy
Wybranie powyższej opcji otwiera okno zaprezentowane poniżej. Funkcjonalność została opisana szerzej TUTAJ.

Ekran podczas dodawania nowego użytkownika

Edycja użytkownika

Opcja edycji dostępna jest na liście użytkowników po kliknięciu przycisku . Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego użytkownika.

Czy ten artykuł był pomocny?