Funkcjonalność wstrzymania realizacji wizyty umożliwia przejście w aplikacji do innych działań, w tym realizacji innych wizyt bez konieczności zakończenia, bądź odrzucenia dotychczas realizowanej wizyty. Realizację zawieszonej wizyty będzie można wznowić w późniejszym terminie. Taka funkcjonalność ma szerokie zastosowanie w sytuacji, gdy przedstawiciel handlowy w ramach jednego wyjazdu do klienta realizuje kilka wizyt. Można rozpocząć kilka wizyt, podczas gdy kolejna wizyta realizowana jest później (na przykład telefonicznie) pod koniec dnia. Aplikacja umożliwia zawieszenie takiej wizyty i rozpoczęcie kolejnych wizyt zaplanowanych na dany dzień. Zawieszenie wizyty możliwe jest poprzez wybór opcji [Wstrzymaj], dostępnej podczas realizacji wizyty.
Naciśnięcie opcji [Wstrzymaj] spowoduje:
- wyjście z okna wizyty, z zapisaniem do bazy mobilnej wszelkich dokonanych dla niej zmian,
- zatrzymanie licznika realizacji (zapamiętywany jest dotychczasowy czas jej trwania),
- oznaczenie wizyty w aplikacji i w bazie mobilnej jako wstrzymaną (zawieszoną).
Wizyta wstrzymana jest zaprezentowana w aplikacji jako wizyta niezrealizowana i oznaczona kolorem pomarańczowym.
Wznowienie wizyty handlowej możliwe jest poprzez wybranie opcji [Wznów realizację], która jest dostępna z poziomu:
- menu kontekstowego dostępnego dla wizyty na pozycji terminarza
- szczegółów wizyty