Konfiguracja słowników jest dostępna po wybraniu w menu głównym [Szablony wizyt], a następnie [Słowniki].
Słowniki są podzielone na cztery sekcje:
- Wizyta handlowa
- Zadanie
- Kontakt
- Ankieta dynamiczna
Wejście w poszczególne obszary wyświetla zawartość słownika powiązaną z konkretnym działaniem.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_64.png)
Sekcja: Wizyta handlowa
W sekcji Wizyta handlowa na liście słowników prezentowane są następujące opcje:
- Typy wizyt
- Powody niewykonania elementów wizyt
- Rodzaje przejazdów
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_9.png)
Edycja słowników jest możliwa po wyborze jednej z wyświetlanych opcji. Do poszczególnych słowników można dodawać nowe elementy lub modyfikować istniejące. Jeżeli jeszcze żadna wartość nie została dodana do danego elementu wówczas prezentowany jest komunikat: „Brak wartości. Nie dodano żadnych wartości”.
Słowniki: Typy wizyt
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego typu wizyty należy wybrać kafel Typy wizyt.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2020/06/16.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich typów wizyt. Prezentowana jest nazwa typu wizyty, jego kolor i status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_6-4.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy typów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego typu wizyt
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę typów wizyt.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_7-3.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_8-3.png)
Edycja typów wizyt
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację typów wizyt. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.
Słowniki: Powody niewykonania elementów wizyt
W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej przyczyny niezrealizowania działania należy wybrać kafel Powody niewykonania elementów wizyt.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/06/o-1.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych powodów niezrealizowania elementów wizyt. Prezentowana jest ich nazwa, status aktywności oraz edycja poprzez opcję .
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_2-11.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy powodów niezrealizowania elementów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego powodu niewykonania elementów wizyty
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę przyczyn niezrealizowania działania.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_11-4.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_12-6.png)
Edycja powodów niewykonania elementu wizyty
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację powodów niewykonania elementu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.
Słowniki: Rodzaje przejazdów
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju przejazdu należy wybrać kafel Rodzaje przejazdów.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/06/t.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów przejazdów wykorzystywanych w ewidencji przebiegu pojazdu.
Prezentowana jest nazwa, informacja o tym, czy dany rodzaj przejazdu jest elementem predefiniowanym czy dodanym przez użytkownika, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_9-2.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów przejazdów po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju przejazdu
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów przejazdów.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_10-3.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/02/Screenshot_13-4.png)
Edycja rodzajów przejazdu
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów przejazdu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju przejazdu.
Sekcja: Zadanie
W sekcji Zadanie na liście słowników prezentowana jest opcja:
- Rodzaje zadań
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_65.png)
Słowniki: Rodzaje zadań
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju zadań należy wybrać kafel Rodzaje zadań w sekcji Zadanie.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_16.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów zadań z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].
Prezentowana jest nazwa zadania, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_13.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów zadań po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju zadania
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów zadań.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_13-1.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_14.png)
Edycja rodzajów zadań
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów zadań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju zadań.
Sekcja: Kontakt
W sekcji Kontakt na liście słowników prezentowana jest opcja:
- Rodzaje kontaktów
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_66.png)
Słowniki: Rodzaje kontaktów
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju kontaktów należy wybrać kafel Rodzaje kontaktów w sekcji Kontakt.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_18.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów kontaktów z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].
Prezentowana jest nazwa kontaktu, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_20.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów kontaktów po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju kontaktów
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów kontaktów.
[/su_list]
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/10/Screenshot_22.png)
Edycja rodzajów kontaktów
Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów kontaktów. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju kontaktów.
Sekcja: Ankieta dynamiczna
W sekcji Ankieta dynamiczna na liście słowników prezentowane są następujące opcje:
- Grupy pytań
- Rodzaje ankiet
- Szablony odpowiedzi
- Pytania
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_67.png)
Słowniki: Grupy pytań
W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej grupy pytań należy wybrać kafel Grupy pytań.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_68-1.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych grup pytań. Prezentowana jest nazwa grupy pytań, informacja o tym, czy dana grupa pytań jest predefiniowana czy dodana przez użytkownika, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_72-1.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy grup pytań po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowej grupy pytań
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową grupę pytań.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_74.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_75.png)
Edycja grup pytań
Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację grup pytań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej grupy pytań.
Usuwanie grup pytań
Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli grupa pytań nie została dodana do pytania.
Słowniki: Rodzaje ankiet
W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej grupy pytań należy wybrać kafel Rodzaje ankiet.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/08/Screenshot_16.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów ankiet. Prezentowana jest nazwa rodzaju ankiety, informacja o tym, czy dany rodzaj ankiet jest predefiniowany czy dodany przez użytkownika, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_76.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów ankiet po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego rodzaju ankiet
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nowy rodzaj ankiet.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_77.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_78.png)
Edycja rodzajów ankiet
Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów ankiet. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju ankiet.
Usuwanie rodzajów ankiet
Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli rodzaj ankiet nie został dodany do ankiety.
Słowniki: Szablony odpowiedzi
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego szablonu odpowiedzi, który zostanie wykorzystany podczas tworzenia pytań, należy wybrać kafel Szablony odpowiedzi.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/08/Screenshot_27.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych szablonów odpowiedzi. Prezentowana jest nazwa szablonu, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_79.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy szablonów odpowiedzi po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego szablonu odpowiedzi
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nowy szablon odpowiedzi.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_81.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_80.png)
Edycja szablonów odpowiedzi
Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację szablonów odpowiedzi. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego szablonu odpowiedzi.
Usuwanie szablonów odpowiedzi
Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli szablon odpowiedzi nie został dodany do pytania.
Słowniki: Pytania
W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego pytania należy wybrać kafel Pytania
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2021/08/Screenshot_21.png)
Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych pytań. Prezentowana jest treść pytania wraz z przypisaną grupą pytania, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_84.png)
Istnieje możliwość filtrowania listy pytań po statusie, rodzaju pytania i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].
Dodawanie nowego pytania
Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nowe pytanie.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_85.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_82.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_86.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_83.png)
Edycja pytań
Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację pytań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego pytania.
Usuwanie pytań
Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli pytanie nie zostało dodane do ankiety.