Obsługa takiego typu wizyty polega na wykonaniu ankiety, która została zdefiniowana w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie. Konfiguracja ankiet została opisana TUTAJ.
W przypadku, gdy w ramach elementu wizyty o typie Ankieta zdefiniowana jest więcej niż jedna ankieta, wówczas podczas realizacji elementu wizyty zostanie wyświetlone okno z listą ankiet dostępnych w ramach danego elementu.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_1.png)
Po wyborze konkretnej ankiety zostanie wyświetlona lista pytań zdefiniowanych w ramach wybranej ankiety.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/03/Screenshot_2.png)
W Comarch Mobile Zarządzanie istnieje możliwość definiowania ankiet z pytaniami jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz z pytaniami otwartymi.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/04/Screenshot_3.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/04/Screenshot_4.png)
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/04/Screenshot_5.png)
Wymagalność ankiet i pytań na wizycie handlowej
Jeżeli w Comarch Mobile Zarządzanie ankieta zostanie oznaczona jako wymagany element wizyty, wówczas w Comarch Mobile zostanie oznaczona niebieską ramką.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/04/Screenshot_6.png)
Jeżeli w definicji ankiety dane pytanie zostanie oznaczone jako wymagane, wówczas w Comarch Mobile takie pytanie zostanie oznaczone czerwoną gwiazdką.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2024/04/Screenshot_7.png)