Element WH: Ankieta

Obsługa takiego typu wizyty polega na wykonaniu ankiety, która została zdefiniowana w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie. Konfiguracja ankiet została opisana TUTAJ.

W przypadku, gdy w ramach elementu wizyty o typie Ankieta zdefiniowana jest więcej niż jedna ankieta, wówczas podczas realizacji elementu wizyty zostanie wyświetlone okno z listą ankiet dostępnych w ramach danego elementu.

Lista dostępnych ankiet

Po wyborze konkretnej ankiety zostanie wyświetlona lista pytań zdefiniowanych w ramach wybranej ankiety.

Pytania zdefiniowane w ramach wybranej ankiety

W Comarch Mobile Zarządzanie istnieje możliwość definiowania ankiet z pytaniami jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz z pytaniami otwartymi.

Pytania jednokrotnego wyboru
Pytania wielokrotnego wyboru
Pytania otwarte

Wymagalność ankiet i pytań na wizycie handlowej

Jeżeli w Comarch Mobile Zarządzanie ankieta zostanie oznaczona jako wymagany element wizyty, wówczas w Comarch Mobile zostanie oznaczona niebieską ramką.

Ankieta wymagana

Jeżeli w definicji ankiety dane pytanie zostanie oznaczone jako wymagane, wówczas w Comarch Mobile takie pytanie zostanie oznaczone czerwoną gwiazdką.

Pytanie wymagane

Czy ten artykuł był pomocny?