Filtrowanie kontrahentów podczas dodawania działania

W Comarch Mobile Zarządzanie podczas tworzenia działania CRM na etapie wyboru kontrahenta, istnieje możliwość zawężenia poszukiwanych wyników za pomocą filtrów. Filtry dostępne na kroku z wyborem kontrahenta to:

1. Rejon – możliwość wyszukania po rejonie, do którego należy kontrahent. Po kliknięciu w pole wyświetlana jest lista rejonów w formie drzewiastej struktury, dodatkowo posortowana alfabetycznie. Istnieje możliwość zawężenia listy do nazwy rejonu poprzez wpisanie jego nazwy w polu [Szukaj rejonów] lub wybrania z wyświetlonej listy rejonów i podrejonów

Filtr [Rejon]

2. Ostatnie działanie – możliwość wyboru opcji uzależnionej od daty ostatniego działania. Dostępnych jest 6 opcji przedstawionych poniżej:

  • Ponad 5 dni
  • Ponad tydzień temu
  • Ponad dwa tygodnie temu
  • Ponad miesiąc temu
  • Brak działań
  • Wybierz własną datę
Filtr [Ostatnie działanie]
3. Okres rozliczenia – możliwość wyboru okresu, w jakim wartość transakcji będzie weryfikowana. Aby aktywować filtr należy zaznaczyć jedną z następujących możliwości:

  • Ostatnie 7 dni – pokazuje kontrahentów, którzy dokonali transakcji w ostatnich 7 dniach
  • Ostatnie 30 dni – pokazuje kontrahentów, którzy dokonali transakcji w ostatnich 30 dniach
  • Ostatnie 60 dni – pokazuje kontrahentów, którzy dokonali transakcji w ostatnich 60 dniach
  • Ostatnie 90 dni – pokazuje kontrahentów, którzy dokonali transakcji w ostatnich 90 dniach
  • Wybierz własną datę – pozwala na ustawienie spersonalizowanych widełek czasowych
Filtr [Okres rozliczenia]

4. Wartość dokumentów – możliwość wyboru wartości transakcji. Wartość transakcji należy rozumieć jako sumę wartości widniejących na wszystkich dokumentach zamówień sprzedaży wystawionych na danego kontrahenta. Aby aktywować filtr należy zaznaczyć jedną z następujących możliwości:

  • 0 – 1000 EUR*
  • 1000 – 2000 EUR*
  • 2000 – 5000 EUR*
  • Wybierz własną wartość:

– Wpisanie jedynie wartości OD – wyszukuje sumę wartości dokumentów wystawionych na danego kontrahenta od kwoty wpisanej w polu, bez ograniczenia górnego.

– Wpisanie jedynie wartości DO – wyszukuje sumę wartości dokumentów wystawionych na danego kontrahenta do kwoty wpisanej w polu, bez ograniczenia dolnego.

*Waluta powinna być zgodna z walutą systemową wybraną na kanale sprzedaży w CEE.

Filtr [Wartość dokumentów]
Uwaga
Obecnie do obliczenia wartości dokumentów uwzględniane są tylko zamówienia sprzedaży wystawione w Comarch Mobile. Wartość [Od] i [Do] domyślnie ustawione są na najniższą i najwyższą wartość dokumentów Zamówień sprzedaży jakie znajdują się w bazie aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie.
Wskazówka
W sytuacji wybrania i zdefiniowania filtra [Wartość dokumentów], ale bez włączenia filtra [Okres rozliczenia], wyfiltrowani zostaną kontrahenci, którzy od początku istnienia w bazie, mają wartość dokumentów znajdującą się w zakresie dat/dni wybranych w filtrze.
W sytuacji wybrania i zdefiniowania filtra [Okres rozliczenia], ale bez włączenia filtra [Wartość dokumentów], wyfiltrowani zostaną kontrahenci, którzy mieli jakiekolwiek transakcje w wybranym w filtrze okresie.

Ukrywanie filtrów

Na kroku Wybór kontrahentów dostępny jest przycisk [Więcej filtrów]. Wybór przycisku otworzy okno Pozostałe filtry, które prezentuje wszystkie filtry niemieszczące się na poprzednim oknie.

Okno Pozostałe filtry

Czyszczenie filtrów

Na kroku Wybór kontrahentów dostępny jest przycisk [Wyczyść filtry]. Wybór przycisku spowoduje wyczyszczenie wszystkich ustawionych wcześniej filtrów.

 

Przycisk [Wyczyść filtry]

Czy ten artykuł był pomocny?