Planowanie wizyty handlowej

Wskazówka
Wizyty handlowe mogą być planowane, jeżeli będzie dostępny co najmniej jeden wzorzec wizyty.

W aplikacji Comarch Mobile możliwe jest planowanie i realizacja wizyt handlowych. W celu zaplanowania wizyty należy przejść do sekcji [Terminarz], w prawym dolnym rogu ekranu wybrać ikonę i w oknie Dodaj działanie wybrać [Wizyta handlowa].

Okno wyboru typu działania

W kolejnym oknie należy wybrać jedną z dostępnych opcji [Utwórz wizytę bez wzorca] lub [Utwórz na podstawie wzorca].

Okno: wybierz sposób realizacji wizyty

Planowanie wizyty bez wzorca

Po wyborze opcji [Utwórz wizytę bez wzorca] pojawi się okno dodawania wizyty handlowej.

Okno dodawania wizyty handlowej bez wzorca

W oknie tym konieczne jest uzupełnienie pola z nazwą działania, wybór typu wizyty, wybór kontrahentów dla których wizyta handlowa zostanie zaplanowana oraz data, godzina i czas trwania wizyty.

Po kliknięciu w pole [Wybierz kontrahenta], należy wybrać z listy kontrahentów, dla których wizyta handlowa zostanie utworzona. Wybór odbywa się poprzez zaznaczenie kontrahenta na liście i kliknięcie przycisku [Zapisz].

Wybór kontrahentów z listy

 

Zaznaczenie opcji [Cały dzień] spowoduje dezaktywację pól z godziną i czasem trwania wizyty, a wizyta zostanie zaplanowana na cały dzień.

Uzupełnione okno dodawania wizyty handlowej bez wzorca

Po uzupełnieniu wymaganych pól należy kliknąć przycisk [Dalej]. Pojawi się wówczas okno podglądu aktualnie planowanych wizyt.

Lista aktualnie planowanych wizyt
Przykład
Jeżeli podczas planowania wizyty handlowej wybrany zostanie więcej niż jeden kontrahent, a wizyta zostanie zaplanowana na godz. 9:00 i czas jej trwania ustawiony na godzinę, to zaplanowane zostaną dwie wizyty handlowe. Pierwsza o godz. 9:00, druga o godz. 10:00

Kliknięcie przycisku [Zapisz] spowoduje zapisanie wizyt handlowych.

Wskazówka
Wybór wzorca w przypadku wizyty planowanej bez wzorca będzie konieczny podczas realizacji wizyty.

 

Planowanie wizyty na podstawie wzorca

W aplikacji Comarch Mobile możliwe jest planowanie wizyt handlowych na podstawie wzorców. Po wybraniu opcji [Utwórz na podstawie wzorca] konieczny będzie wybór szablonu wizyty z listy.

Wskazówka
Szablony wizyt definiowane są w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie.
Lista szablonów wizyt

Po wybraniu szablonu wizyty pojawi się okno dodawania wizyty handlowej. W górnej części okna widoczna będzie nazwa szablonu, a pole Nazwa działania zostanie automatycznie uzupełnione.

 

Okno dodawania wizyty handlowej na podstawie wzorca

Dalszy proces planowania wizyty handlowej na podstawie wzorca jest analogiczny jak w przypadku planowania wizyty bez wzorca.

Czy ten artykuł był pomocny?