Słowniki

Konfiguracja słowników jest dostępna po wybraniu w menu głównym [Szablony wizyt], a następnie [Słowniki].

Słowniki są podzielone na cztery sekcje:

  1. Wizyta handlowa
  2. Zadanie
  3. Kontakt
  4. Ankieta dynamiczna

Wejście w poszczególne obszary wyświetla zawartość słownika powiązaną z konkretnym działaniem.

Zakładka Szablony wizyt, Słowniki

Sekcja: Wizyta handlowa

W sekcji Wizyta handlowa na liście słowników prezentowane są następujące opcje:

  • Typy wizyt
  • Powody niewykonania elementów wizyt
  • Rodzaje przejazdów

 

Lista słowników w sekcji Wizyta handlowa

Edycja słowników jest możliwa po wyborze jednej z wyświetlanych opcji. Do poszczególnych słowników można dodawać nowe elementy lub modyfikować istniejące. Jeżeli jeszcze żadna wartość nie została dodana do danego elementu wówczas prezentowany jest komunikat: Brak wartości. Nie dodano żadnych wartości”.

Słowniki: Typy wizyt

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego typu wizyty należy wybrać kafel Typy wizyt.

Słowniki: Typy wizyt

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich typów wizyt. Prezentowana jest nazwa typu wizyty, jego kolor i status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista typów wizyt

Istnieje możliwość filtrowania listy typów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego typu wizyt

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę typów wizyt.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego typu wizyty, określenie czy ma być on aktywny (parametr domyślnie włączony) oraz wybranie koloru. Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego typu wizyty przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego typu wizyty

Edycja typów wizyt

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację typów wizyt. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.

Słowniki: Powody niewykonania elementów wizyt

W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej przyczyny niezrealizowania działania należy wybrać kafel Powody niewykonania elementów wizyt.

Słowniki: Powody niewykonania elementów wizyt

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych powodów niezrealizowania elementów wizyt. Prezentowana jest ich nazwa, status aktywności oraz edycja poprzez opcję .

Lista zdefiniowanych powodów niewykonania elementów wizyt

Istnieje możliwość filtrowania listy powodów niezrealizowania elementów wizyt po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego powodu niewykonania elementów wizyty

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę przyczyn niezrealizowania działania.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego powodu niewykonania elementu wizyty oraz określenie czy ma być on aktywny (parametr domyślnie włączony). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego powodu niewykonania wizyty przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego powodu niewykonania elementu wizyty

Edycja powodów niewykonania elementu wizyty

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację powodów niewykonania elementu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej wartości.

Słowniki: Rodzaje przejazdów

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju przejazdu należy wybrać kafel Rodzaje przejazdów.

Słowniki: Rodzaje przejazdów

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów przejazdów wykorzystywanych w ewidencji przebiegu pojazdu.

Prezentowana jest nazwa, informacja o tym, czy dany rodzaj przejazdu jest elementem predefiniowanym czy dodanym przez użytkownika, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista rodzajów przejazdów

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów przejazdów po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju przejazdu

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów przejazdów.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego rodzaju przejazdu oraz określenie czy ma być on aktywny (parametr domyślnie włączony). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju przejazdu przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju przejazdu

Edycja rodzajów przejazdu

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów przejazdu. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju przejazdu.

Sekcja: Zadanie

W sekcji Zadanie na liście słowników prezentowana jest opcja:

  • Rodzaje zadań

 

 

Lista słowników w sekcji Zadanie

Słowniki: Rodzaje zadań

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju zadań należy wybrać kafel Rodzaje zadań w sekcji Zadanie.

Słowniki: Rodzaje zadań

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów zadań z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].

Prezentowana jest nazwa zadania, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista rodzajów zadań

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów zadań po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju zadania

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów zadań.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego rodzaju zadań, określenie czy ma być on aktywny (parametr domyślnie włączony) oraz czas trwania zadań (czas działania może być ustawiony między 00:00 a 23:59, domyślnie ustawiony jest na 1h). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju zadań przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju zadań

Edycja rodzajów zadań

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów zadań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju zadań.

 

Sekcja: Kontakt

W sekcji Kontakt na liście słowników prezentowana jest opcja:

  • Rodzaje kontaktów

 

 

Lista słowników w sekcji Kontakt

Słowniki: Rodzaje kontaktów

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego rodzaju kontaktów należy wybrać kafel Rodzaje kontaktów w sekcji Kontakt.

Słowniki: Rodzaje kontaktów

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów kontaktów z możliwością dodania nowych poprzez kliknięcie w przycisk [Nowa wartość].

Prezentowana jest nazwa kontaktu, status aktywności oraz edycja poprzez opcję.

Lista rodzajów kontaktów

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów kontaktów po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju kontaktów

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową wartość na listę rodzajów kontaktów.
[/su_list]

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego rodzaju kontaktów, określenie czy ma być on aktywny (parametr domyślnie włączony) oraz czas trwania kontaktów (czas działania może być ustawiony między 00:00 a 23:59, domyślnie ustawiony jest na 1h). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju kontaktów przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju kontaktów

Edycja rodzajów kontaktów

Opcja edycji umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów kontaktów. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju kontaktów.

Sekcja: Ankieta dynamiczna

W sekcji Ankieta dynamiczna na liście słowników prezentowane są następujące opcje:

  • Grupy pytań
  • Rodzaje ankiet
  • Szablony odpowiedzi
  • Pytania
Lista słowników w sekcji Ankieta dynamiczna

Słowniki: Grupy pytań

W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej grupy pytań należy wybrać kafel Grupy pytań.

Słowniki: Grupy pytań

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych grup pytań. Prezentowana jest nazwa grupy pytań, informacja o tym, czy dana grupa pytań jest predefiniowana czy dodana przez użytkownika, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].

Lista grup pytań

Istnieje możliwość filtrowania listy grup pytań po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowej grupy pytań

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nową grupę pytań.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowej grupy pytań oraz określenie czy ma być ona aktywna (parametr domyślnie włączony). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowej grupy pytań przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowej grupy pytań

Edycja grup pytań

Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację grup pytań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowej grupy pytań.

Usuwanie grup pytań

Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli grupa pytań nie została dodana do pytania.

Słowniki: Rodzaje ankiet

W celu zdefiniowania nowej lub edycji istniejącej grupy pytań należy wybrać kafel Rodzaje ankiet.

Słowniki: Rodzaje ankiet

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych rodzajów ankiet. Prezentowana jest nazwa rodzaju ankiety, informacja o tym, czy dany rodzaj ankiet jest predefiniowany czy dodany przez użytkownika, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].

Lista rodzajów ankiet

Istnieje możliwość filtrowania listy rodzajów ankiet po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego rodzaju ankiet

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nowy rodzaj ankiet.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego rodzaju ankiet oraz określenie czy być on aktywny (parametr domyślnie włączony). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego rodzaju ankiet przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego rodzaju ankiet

Edycja rodzajów ankiet

Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację rodzajów ankiet. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego rodzaju ankiet.

Usuwanie rodzajów ankiet

Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli rodzaj ankiet nie został dodany do ankiety.

Słowniki: Szablony odpowiedzi

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego szablonu odpowiedzi, który zostanie wykorzystany podczas tworzenia pytań, należy wybrać kafel Szablony odpowiedzi.

Słowniki: Szablony odpowiedzi

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych szablonów odpowiedzi. Prezentowana jest nazwa szablonu, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].

Lista szablonów odpowiedzi

Istnieje możliwość filtrowania listy szablonów odpowiedzi po statusie i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego szablonu odpowiedzi

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nowy szablon odpowiedzi.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest nadanie nazwy nowego szablonu odpowiedzi, określenie czy ma być on aktywny (parametr domyślnie włączony) oraz zdefiniowanie opcji odpowiedzi dla szablonu (obowiązkowe uzupełnienie co najmniej dwóch odpowiedzi). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego szablonu odpowiedzi przyciskiem [Dodaj].

Tworzenie nowego szablonu odpowiedzi

Edycja szablonów odpowiedzi

Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację szablonów odpowiedzi. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego szablonu odpowiedzi.

Usuwanie szablonów odpowiedzi

Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli szablon odpowiedzi nie został dodany do pytania.

Słowniki: Pytania

W celu zdefiniowania nowego lub edycji istniejącego pytania należy wybrać kafel Pytania

Słowniki: Pytania

Po przejściu do kafla dostępna jest lista wszystkich zdefiniowanych pytań. Prezentowana jest treść pytania wraz z przypisaną grupą pytania, status aktywności oraz menu kontekstowe z opcjami [Edytuj] i [Usuń].

Lista pytań

Istnieje możliwość filtrowania listy pytań po statusie, rodzaju pytania i/lub po nazwie w polu [Szukaj wg nazwy].

Dodawanie nowego pytania

Przy pomocy przycisku [Nowa wartość] w prawym górnym rogu użytkownik może dodać nowe pytanie.

Przycisk [Nowa wartość]
W tym miejscu możliwe jest wpisanie treści nowego pytania, wskazanie grupy i rodzaju pytania, czy ma być ono aktywne (parametr domyślnie włączony) i wymagalne (parametr domyślnie wyłączony) oraz zaznaczenie opcji odpowiedzi w formie numerycznej (dostępna tylko po wybraniu opcji Pytanie otwarte). Użytkownik zatwierdza utworzenie nowego pytania przyciskiem [Dodaj].

Dodawanie nowego pytania
Dodawanie nowego pytania – wybór rodzaju pytania
Dodawanie nowego pytania – wpisane pytanie wraz z wybraniem rodzaju jednokrotnego wyboru  i szablonu odpowiedzi

Edycja pytań

Opcja [Edytuj] umożliwia użytkownikowi modyfikację pytań. Proces jest podobny jak w przypadku dodawania nowego pytania.

Uwaga
Edycja pytania nie wpływa na istniejące zrealizowane lub niezrealizowane jeszcze ankiety.

Usuwanie pytań

Opcja [Usuń] jest możliwa, jeżeli pytanie nie zostało dodane do ankiety.

Czy ten artykuł był pomocny?