Dane serwera
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_2023.05.09_14.27.09.330-—-kopia-320x157.png)
- [Adres serwera] – nazwa serwera, z którym będzie dokonywana synchronizacja
- [ID klienta] – w polu należy wprowadzić identyfikator licencji klienta
- [Hasło klienta] – hasło identyfikatora licencji
Naciśnięcie opcji [Edytuj] znajdującej się przy obszarze danych serwera przeniesie użytkownika do ekranu umożliwiającego modyfikację tych danych.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_2023.05.10_16.24.17.349-320x539.png)
W otwartym przez aplikację oknie można zweryfikować wprowadzone dane lub nanieść zmiany dotyczące połączenia z serwerem. Ikona znajdująca się przy haśle klienta umożliwia podgląd hasła w sposób jawny.
Zapis danych następuje po wybraniu przycisku [Zapisz].
Po zmianie danych w sytuacji błędu podczas połączenia z serwerem wyświetlony zostanie komunikat: „Nie można nawiązać połączenia. Podano nieprawidłowe dane uwierzytelniające.”
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_2023.05.09_14.24.44.012-320x533.png)
W momencie wyboru opcji [Zamknij] wyświetlone zostanie okno z podświetlonymi na czerwono elementami do edycji.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/cee/wp-content/uploads/2023/05/Screenshot_2023.05.09_14.24.53.863-320x530.png)