W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż możliwe jest rejestrowanie dokumentu Zamówienia Sprzedaży oraz podgląd dokumentów zamówień pobranych z centrali. Proces rejestracji dokumentu został opisany TUTAJ.
Dla nowo rejestrowanego dokumentu wybór kontrahenta, dla którego wystawiany jest dokument odbywa się poprzez kliknięcie przycisku [Wybierz kontrahenta]. Po wyborze kontrahenta z dostępnej listy pojawi się możliwość dodania towarów na dokument oraz informacje dotyczące płatności i realizacji dokumentu. Do koszyka można dodać towary, które są dostępne na magazynie oraz takie, które mają stany zerowe. Aplikacja nie kontroluje stanów magazynowych.
Do czasu wykonania synchronizacji z systemem ERP możliwa jest edycja zatwierdzonego dokumentu za pomocą przycisku . Po wykonaniu synchronizacji opcja edycji nie będzie dostępna.
W zakładce [Historia] dostępna jest historia dokumentu.
Podczas wystawiania dokumentów w Comarch Mobile pole Numer dokumentu w Centrali pozostaje niewidoczne. Pole pojawia się dla:
- dokumentów historycznych pobranych z centrali,
- dokumentów wystawionych w aplikacji, które zostały zsynchronizowane do centrali, gdzie został im nadany numer, a następnie zostały wyeksportowane za pomocą aplikacji [Eksport dokumentów sprzedaży] i zsynchronizowane do Comarch Mobile.
Więcej informacji o numeracji dokumentów znajduje się TUTAJ.
Podczas wystawiania dokumentów w Comarch Mobile pole Rabat procentowy pozostaje widoczne w szczegółach dokumentu. Pole nie pojawia się dla:
- dokumentów historycznych pobranych z centrali,
- dokumentów wystawionych w aplikacji, które zostały zsynchronizowane do centrali, gdzie został im nadany numer, a następnie zostały wyeksportowane za pomocą aplikacji [Eksport dokumentów sprzedaży] i zsynchronizowane do Comarch Mobile.