Rozpoczęcie dnia

W aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż istnieje możliwość wymuszenia Rozpoczęcia Dnia.

W zależności od wartości, którą przyjmuje parametr [IsStartDayRequired]:

0 – domyślna wartość; nie wymagane rozpoczęcie dnia

1 – włączone sprawdzanie i wymagalność rozpoczęcia dnia

Gdy parametr wymuszenia rozpoczęcia dnia jest włączony wówczas po zalogowaniu do aplikacji będzie widoczny i dostępny tylko kafel Dzień, jak na rysunku poniżej. Parametr ten jest opisany TUTAJ.

Wymuszenie rozpoczęcie dnia

Po rozpoczęciu dnia dla pracownika będą widoczne wszystkie kafle standardowo dostępne w aplikacji.

Pasek podsumowania według stanu „Rozpoczęcie dnia” prezentowany jest w postaci przycisku [Rozpocznij dzień] do momentu rozpoczęcia dnia przez Przedstawiciela Handlowego.

Uwaga
W momencie rozpoczęcia/zakończenia dnia przez Operatora, zostaje automatycznie uruchomione/wyłączone rejestrowanie trasy w module Monitorowanie.

W momencie wystawienia pierwszego KP/KW otwierany jest raport kasowy (w aplikacji). Wszystkie dokumenty KP i KW wykonane po rozpoczęciu dnia w aplikacji zostaną przekazane do synchronizacji do systemu ERP w momencie zamknięcia raportu kasowego.

Opcja [Powrót] na urządzeniu – umożliwia wyjście z okna bez zapisania zmian.

Raport dnia, Rozpoczęcie dnia

Aby wprowadzić stan początkowy kasy należy nacisnąć na przycisk:  i wprowadzić wartość. Zmiany można anulować naciskając na przycisk [Anuluj], bądź potwierdzić naciskając na przycisk [OK]. W wyniku potwierdzenia aplikacja tworzy dokument KP lub KW z opisem: „Na otwarcie dnia”.

Opcja zmiany kwoty

Czy ten artykuł był pomocny?