Realizacja elementów wizyty

Po rozpoczęciu realizacji wizyty handlowej istnieje możliwość zrealizowania poszczególnych zadań do wykonania zdefiniowanych w ramach wizyty.

Wizyta handlowa – stan początkowy (0% realizacji)

Realizacja poszczególnych działań odbywa się przez wejście w dane działanie przez dłuższe przytrzymanie palcem lub przez kliknięcie ikony strzałki. Dane zadanie można wykonać klikając Realizuj lub zrezygnować z wykonania klikając Odrzuć:

Realizacja lub odrzucenie elementu wizyty

Naciśnięcie na przycisk  spowoduje wyświetlenie okna zaprezentowanego na poniższym zrzucie ekranu.

Powody odrzucenia wizyty

W przypadku próby zakończenia wizyty, która posiada elementy wymagane, które nie zostały zrealizowane konieczne jest podanie powodu odrzucenia wymaganych elementów.

Pasek postępu zapełnia się w miarę realizacji bądź odrzucania elementów wizyty. W miarę realizacji elementów przesuwa się on w prawo, a jego kolor zależy od procentu zapełnienia:

  • brak zapełnienia – żadne z zadań nie zostało jeszcze wykonane:

  • zapełnienie od 1% do 33% – kolor czerwony:

  • zapełnienie od 34% do 66% – kolor żółty:

  • zapełnienie od 67% do 100% – kolor zielony:

  • pasek całkowicie zapełniony – wszystkie zadania wykonane:

Wyliczanie procentu realizacji odbywa się w następujący sposób:

  • każdy z elementów wizyty otrzymuje taką samą wagę, co przekłada się to na procent zapełniania paska postępu po zrealizowaniu/odrzuceniu elementu,
  • dodatkowo:
    • procent realizacji elementu Ankiety zależy od liczby pytań, na które udzielono już odpowiedzi,
    • procent realizacji elementu Merchandising zależy od liczby sfotografowanych realizacji,
    • procent realizacji elementu Raport obecności towarów i Raport towarów konkurencji zależy od ilości raportów wchodzących w skład elementu.

Pasek postępu widoczny jest również w oknie zrealizowanej wizyty (zatwierdzonej bądź odrzuconej). Pokazuje on wówczas procent zrealizowanych/odrzuconych elementów wizyty na etapie, w którym wizyta została zakończona.

Realizacja poszczególnych elementów wizyty handlowej

Klikając z prawej strony przy konkretnym elemencie wizyty pokaże się okno z wyborem odpowiedniej opcji:

Okno z wyborem

Rejestracja dokumentów

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się okno z wyborem typu dokumentu jak na poniższym zrzucie ekranu.

Rejestracja dokumentów

Przejazd

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się okno z dodania przejazdu.

Okno dodania przejazdu

 

Należności

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się okno z niezrealizowanymi płatnościami.

Lista płatności

 

Raport konkurencji

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się następujące okno.

Raport konkurencji

 

Inny

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się następujące okno, w którym należy uzupełnić opis realizacji.

Opis realizacji

Ankieta

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się okno z nazwą ankiety i pytaniami.

Ankieta

Raport obecności towarów

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się następujące okno.

Raport obecności towarów
Raport obecności towarów

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Raport obecności towarów – dodany towar

Merchandising

Po wybraniu opcji Realizuj otworzy się następujące okno z możliwością zrobienia zdjęcia.

Merchandising
Merchandising – dodanie zdjęcia

Czy ten artykuł był pomocny?