Opcja dodania atrybutu do karty kontrahenta dostępna jest z kilku poziomów:
Bezpośrednio z poziomu karty kontrahenta, poprzez wybranie opcji „+” w sekcji: Informacje dodatkowe,
Poprzez wybór opcji: „Dodaj informację dodatkową” z poziomu opcji dodatkowych na karcie kontrahenta.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2018/07/Opcje-dodania-atrybutu-do-karty-kontrahenta..png)
Po wybraniu opcji dodania atrybutu zostanie wyświetlone okno z możliwością wybrania odpowiedniej klasy atrybutu a następnie okno z możliwością wpisania/wybrania odpowiedniej wartości dla wybrane klasy.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2018/07/Okna-z-możliwością-wskazania-klasy-i-wartości-wybranego-atrybutu.png)
Możliwość przypisania atrybutu do karty kontrahenta istnieje także z poziomu okna edycji kontrahenta oraz dodawania nowego kontrahenta.
![](https://pomoc.comarch.pl/mobile/pl/optima/wp-content/uploads/2018/07/Możliwość-dodania-atrybutu-podczas-edycji-oraz-dodawania-karty-nowego-kontrahenta.png)