Blokada aplikacji na skutek braku rozliczenia kasy

Blokada aplikacji na skutek braku rozliczenia gotówki następuje, jeżeli:

  • Liczba dni od daty wystawienia najstarszego KP w niewysłanym raporcie kasowym (otwartym lub zamkniętym oczekującym na synchronizację) jest większa od zdefiniowanego na centrum parametru – [Ilości dni bez rozliczenia do ostrzeżenia],
  • Stan kasy w otwartym raporcie, Suma KP z otwartego raportu lub Suma stanu kasy z otwartego raportu i sumy sald niewysłanych raportów kasowych jest wyższa niż zdefiniowana na centrum – [Dozwolona kwota w kasie niewymagająca rozliczenia],
Komunikat o blokadzie pojawia się raz dziennie. Przycisk [OK] pozwala na zamknięcie komunikatu, jednak po jego naciśnięciu aplikacja zostaje zablokowana do czasu rozliczenia kasy i wykonania poprawnej synchronizacji raportów kasowych. Do tego czasu w aplikacji są dostępne jedynie przyciski: [Ustawienia], [Kasa] oraz [Synchronizacja].

Komunikat o blokadzie aplikacji

Czy ten artykuł był pomocny?