Krok 1 – Magazyny

W pierwszym kroku należy określić, jakie dokumenty będzie miał prawo wystawić przedstawiciel handlowy na urządzeniu mobilnym. W tym celu należy wskazać żądane typy w sekcji Dostępne dokumenty. W aplikacji Comarch Mobile Zakupy obsługiwane są następujące dokumenty:

  • Zamówienia Zakupu (ZZ),
  • Oferty Zakupu (OZ),
  • Wizyty Handlowe (WH),
Tworzenie nowego oddziału – krok 1
Uwaga
Na ten moment dokument ZW nie jest obsługiwany w aplikacji Comarch Mobile. W przyszłości planowana jest jego obsługa.

[Magazyn] – naciśnięcie tego przycisku spowoduje otwarcie listy magazynów. Należy dodać nowy magazyn oddziałowy. W definicji magazynu należy przynajmniej określić jego:

  • kod,
  • nazwę,
  • osobę (pracownika),

oraz oznaczyć magazyn jako Oddziałowy.

Po wskazaniu dostępnych dokumentów i magazynu będzie możliwe wskazanie serii. Jeżeli w sekcji [Dostępne dokumenty] zaznaczyliśmy dokumenty handlowe, wówczas przycisk [Seria] będzie niedostępny, a nazwa serii, jaka zostanie utworzona będzie analogiczna, jak nazwa magazynu. W sytuacji, kiedy przedstawiciel handlowy będzie wystawiał tylko oferty i zamówienia, będzie można wskazać serię oddziałową z listy.

Minimalne informacje do określenia na definicji magazynu

[Seria] – domyślnie seria jest uzupełniana automatycznie po wyborze magazynu. Operator może zmienić serię na inną przez naciśnięcie tego przycisku. Seria – tak jak magazyn – musi być oznaczona jako Oddziałowa.

[Magazyn zwrotny] – magazyn nieoddziałowy, na który będzie mógł być wykonany awaryjny zwrot całkowity (więcej informacji w dokumentacji Comarch ERP XL moduł: Administrator).

[Magazyn zamówień] – magazyn nieoddziałowy, który będzie ustawiany na dokumentach zamówień jako magazyn źródłowy.

Po uzupełnieniu wszystkich informacji na temat magazynów będzie możliwe naciśnięcie przycisku [Dalej].

PRZEJDŹ DO KROKU 2

Czy ten artykuł był pomocny?