Krok 5 – Towary

W piątym kroku należy określić parametry dot. towarów, które będzie sprzedawał operator Comarch Mobile Serwis.

Tworzenie oddziału mobilnego – krok 5

Eksport

W tej określane są dane dot. towarów, które zostaną wysłane do urządzenia mobilnego w trakcie synchronizacji.

[Wysyłaj towary z grupy] – użytkownik ma możliwość określenia grupy, z której będą eksportowane towary do aplikacji Comarch Mobile Serwis.

[Wysyłaj stany zerowe magazynu] – zaznaczenie opcji spowoduje, że Użytkownik będzie mógł widzieć na dokumentach kartoteki towarowe nie posiadające stanów na danym magazynie. Jeśli opcja będzie odznaczona, filtr [Stany 0] na urządzeniu mobilnym będzie ustawiony w tryb „Ukrywaj” bez możliwości zmiany.

[Wysyłaj informacje o zamiennikach towarowych] – decyduje, czy w aplikacji Comarch Mobile Serwis będzie dostępna funkcjonalność obsługi zamienników.

Uwaga
W obecnej wersji aplikacji funkcjonalność zamienników nie jest obsługiwana.

Import

Uwaga
Część [Import] nie jest obsługiwana w obecnej wersji aplikacji Comarch Mobile Serwis, jednak w celu prawidłowego przejścia do następnego kroku konieczne jest wybranie zarówno grupy, do której mają być importowane towary (parametr [Importuj towary do grupy]), jak i ich rodzaju (parametr: [Ustal rodzaj na dodanych towarach]).

Pozostałe parametry

[Eksport zamówień w buforze] – zaznaczenie parametru pozwala na pobieranie z systemu Comarch ERP XL niepotwierdzonych dokumentów ZS z centrali

[Eksport realizacji zamówień] – opcja pozwala na określenie, czy na urządzenia mobilne mają być przesyłane dane o postępie realizacji zamówień lub o zmianach na nich dokonanych w systemie Comarch ERP XL

[Automatyczne wydanie wszystkich zasobów przy użyciu MMW] – jeżeli parametr zostanie zaznaczony, wówczas przy tworzeniu MMW mają być na dokument automatycznie dodane wszystkie towary.

Uwaga
Opcja jest niedostępna w obecnej wersji aplikacji. Na chwilę obecną konfiguracja możliwa jest jedynie po stronie urządzenia.

[Automatycznie przyjmuj zapłatę przy potwierdzaniu FS/PA/WZ] – jeżeli parametr zostanie zaznaczony, wówczas w aplikacji Comarch Mobile Serwis po zatwierdzeniu dokumentów FS/PA/WZ automatycznie będzie otwierane okno Przyjęcia gotówki.

Wszystkie powyższe ustawienia można zmodyfikować po utworzeniu oddziału.

Uwaga
Aby karta towaru była dostępna w aplikacji Comarch Mobile Serwis, oprócz wskazania odpowiedniej grupy towarowej należy również zaznaczyć opcję dostępności kartoteki w Comarch Mobile Serwis w systemie Comarch ERP XL. Więcej na ten temat znajduje się TUTAJ.

PRZEJDŹ DO KROKU 6

Czy ten artykuł był pomocny?