Zlecenia serwisowe

Aby użytkownik miał możliwość wystawiania/realizowania Zleceń Serwisowych należy zaznaczyć opcje: Wystawianie i edycja na definicji dokumentu ZSR w centrum mobilnym.

Pracownik przypięty do operatora mobilnego musi mieć zaznaczony parametr „Serwisant” na zakładce Ogólne.

Oznaczenie pracownika jako serwisanta

Aby urządzenia serwisowe zostały zsynchronizowane do Comarch Mobile Serwis:

  • Na karcie urządzenia serwisowego należy zaznaczyć parametr Dostępny w Comarch Mobile.
  • Jako właściciela należy wskazać kontrahenta obsługiwanego przez operatora Mobile Serwis.
  • Urządzenie musi mieć status „aktywne”, archiwalne urządzenia nie są synchronizowane (w przypadku obsługi kontrahentów czasowych urządzenia serwisowe danego kontrahenta nie będą dostępne w Comarch Mobile Serwis po zakończonym czasie obsługi), jeżeli jedynym właścicielem był ten kontrahent czasowy.
Dostępność urządzeń serwisowych w Mobile Serwis

Status czynności serwisowej definiuje się w Słowniku kategorii/serwis i remonty/statusy zlecenia.

Status czynności serwisowej

Aby zasób był widoczny w Comarch Mobile Serwis wymagane jest zaznaczenie parametru [Dostępny w Comarch Mobile].

Udostępnienie zasobu dla Comarch Mobile Serwis

W Comarch Mobile Serwis dostępne są dodatkowe uprawnienia dla pracownika wystawiającego i realizującego zlecenia serwisowe na urządzeniu:

  • [MOS] Zamykanie zlecenia serwisowego – dostęp do opcji: Zamknij dla zleceń serwisowych
  • [MOS] Zlecenia serwisowe dla innych – możliwość przypisywania serwisantów na zleceniu i czynności serwisowej
  • [MOS] Generowanie dokumentu ze zlecenia – dostęp do opcji Rozlicz dla zleceń serwisowych (Rozliczenie dokumentami PA, FS, WZ (generujące płatności) jest możliwe jeżeli operator poza licencją na Mobile Serwis posiada licencje na Mobile Sprzedaż.
Dodatkowe uprawnienia dla serwisanta

Czy ten artykuł był pomocny?