Planowanie wizyty bez podania wzorca

Istnieje możliwość planowania wizyt bez konieczności określania wzorca wizyty. Dzięki temu przedstawiciel handlowy, będąc na miejscu u Klienta, może określić charakter wizyty handlowej oraz wybrać najlepszy zestaw elementów wizyty do realizacji.

Jeżeli podczas planowania wizyty nie zostanie wskazany jej wzorzec, konieczne będzie podanie nazwy wizyty.

W plikach konfiguracyjnych znajdujących się w katalogu: C:\Program Files (x86)\Comarch Mobile\Serwer synchronizacji\Methods znajduje się parametr [CanPlanVisitsWithoutPattern] odpowiedzialny za to, czy podczas planowania wizyty konieczne jest wskazanie wzorca. Domyślna wartość tego parametru wynosi 0. Dodatkowe informacje nt. konfiguracji tego parametru znajdują się TUTAJ.

Jeśli wartość parametru została ustawiona na 1, wówczas:

  • Jeśli w definicji oddziału został dodany więcej niż jeden wzorzec podczas planowania wizyty pole z nazwą wzorca jest puste. Po podaniu nazwy wizytę można zapisać.
Planowanie wizyty bez podania wzorca
  • Jeśli w definicji oddziału został dodany tylko jeden wzorzec, podczas planowania wizyty ten wzorzec się podpowiada. Po dłuższym przytrzymaniu pola z nazwą wzorca zostanie on usunięty.

Czy ten artykuł był pomocny?