Obsługa ankiet z pytaniami wielokrotnego wyboru

Jednym z elementów wizyty handlowej są ankiety. W aplikacji Comarch Mobile Serwis oprócz pytań otwartych i pytań jednokrotnego wyboru umożliwiono korzystanie z ankiet, gdzie konieczne jest wybranie kilku odpowiedzi na raz. W tym celu w pierwszej kolejności należy zdefiniować nowe pytanie i odpowiedzi w systemie Comarch ERP XL: Administrator Oddziałów/Narzędzia /Ankiety/Pytania. Za pomocą ikony plusa:  należy dodać nowe pytanie.

Definicja pytania wielokrotnego wyboru

Wcześniej należy też zdefiniować odpowiedzi dla tych pytań. W przypadku pytań zamkniętych (w tym wielokrotnego wyboru) odpowiedzi mogą zostać wskazane jedynie spośród słownikowych wartości (zdefiniowanej listy wartości). Po naciśnięciu na przycisk [Rodzaj odpowiedzi] powinny podnieść się wszystkie zdefiniowane w systemie ERP słownikowe wartości dla rodzajów odpowiedzi Słowniki kategorii /Inne /Rodzaje odpowiedzi.

Rodzaje odpowiedzi

Kolejnym krokiem jest przypięcie pytania do ankiety. Z poziomu Administratora Oddziałów należy przejść na zakładkę [Narzędzia/Ankiety/Definicje ankiet], a następnie w definicji danej ankiety, w zakładce [Pytania], należy podpiąć pytanie wielokrotnego wyboru.

Ostatnią rzeczą o jakiej należy pamiętać jest to, aby wzorzec wizyty udostępniony w Comarch Mobile Serwis [Administrator Oddziałów/Oddziały/Lista oddziałów/Wizyty] na karcie danego oddziału zawierał element Ankiety i zdefiniowaną ankietę z pytaniem wielokrotnego wyboru.

Czy ten artykuł był pomocny?