Dostępność kartotek towarowych w aplikacji

Aby kartoteki z wybranej grupy towarowej były widoczne w aplikacji Comarch Mobile Serwis należy na zakładce Aplikacje karty towaru zaznaczyć opcję [Dostępny w: Mobile Sprzedaż]. Po zaznaczeniu pola i wykonaniu synchronizacji towar będzie widoczny na urządzeniu mobilnym.

Dostępność kartoteki towarowej w aplikacji

Dostępność można oznaczyć również dla wszystkich kart towarowych znajdujących się w grupie. Odbywa się to poprzez edycje wzorca grupy i zaznaczenie opcji [Dostępny w: Mobile Sprzedaż] na zakładce [Aplikacje].

W pierwszej kolejności należy zaznaczyć pole: dostępny w: Mobile Sprzedaż. Aby nowododane do grupy lub jej podgrup towary miały automatycznie zaznaczoną dostępność w Mobile Sprzedaż trzeba również zaznaczyć opcję [Aktualizacja wzorców] i wybrać [Zmienione pola].

Ustawianie dostępności kartotek towarowych na wzorcu grupy
Uwaga
Aby karta towaru była dostępna w aplikacji Comarch Mobile Serwis, oprócz zaznaczenia opcji dostępności kartoteki w Mobile Sprzedaż w systemie Comarch ERP XL należy również przypiąć odpowiednią grupę towarową w konfiguracji centrum mobilnego.
Uwaga
Aplikacja Comarch Mobile Serwis nie obsługuje zestawów towarowych.

Czy ten artykuł był pomocny?