Na zakładce Logi prezentowana jest lista plików z logami, które można wczytać przez aplikację z pliku. Za pomocą przycisków dostępnych w rozwijanym menu po prawej stronie danego rekordu na liście można podejrzeć lub usunąć wczytany wcześniej plik.
![Zakładka Logi](https://pomoc.comarch.pl/monitorowanielogow/wp-content/uploads/2022/12/14.-logi.png)
Aby wgrać plik loga w aplikacji należy w prawym górnym rogu wybrać przycisk [Wgraj plik], który otworzy okno pozwalające na wybór plików z komputera. Możliwe jest wgrywanie wielu plików na raz.
![Menu wgrywania pliku](https://pomoc.comarch.pl/monitorowanielogow/wp-content/uploads/2022/12/15.-wgraj-log.png)
Po poprawnym wgraniu pliku aplikacja przejdzie automatycznie do jego podglądu. Widok podglądu jest podzielony na dwie sekcje:
- Z lewej strony widoczna jest lista wszystkich wpisów jakie były zawarte w danym pliku loga zawierająca poziom logowania ERROR, WARN lub INFO, datę wystąpienia wpisu oraz jego skróconą treść.
- Z prawej strony widoczna jest pełna treść zaznaczonego wpisu.
![Podgląd logu](https://pomoc.comarch.pl/monitorowanielogow/wp-content/uploads/2022/12/16.-podglad-loga.png)
Za pomocą rozwijanego menu w prawym górnym rogu zakładki możliwe jest wyszukiwanie wybranej frazy w pliku logów.
![Rozwijane menu wyszukiwania](https://pomoc.comarch.pl/monitorowanielogow/wp-content/uploads/2022/12/17.-menu-wyszukiwania.png)
Po wybraniu przycisku [Znajdź w logu] otworzy się okno pozwalające na wpisanie i wyszukanie wybranej frazy. Po kliknięciu przycisku [Znajdź następny] aplikacja wyszuka kolejny wpis z wpisaną wcześniej frazą.
![Okno wyszukiwania frazy w logu](https://pomoc.comarch.pl/monitorowanielogow/wp-content/uploads/2022/12/18.-wyszukaj-w-logu.png)