Po przejściu w przeglądarce na odpowiedni adres pojawi się strona logowania.
Przy pierwszym logowaniu tworzony jest użytkownik z uprawnieniami administratora. W związku z tym należy podać nowy login oraz hasło, które musi spełniać następujące wymagania bezpieczeństwa:
- Mała litera
- Wielka litera
- Cyfra
- Znak specjalny
- Minimum 8 znaków
Po poprawnym zalogowaniu się do aplikacji pojawi się główne okno monitoringu logów.
Z poziomu głównego okna użytkownik ma dostęp do następujących zakładek:
- Dashboard – pozwala na monitorowanie systemu oraz obsługę zgłoszeń
- Użytkownicy – pozwala na zarządzanie użytkownikami. Zakładka jest widoczna tylko dla użytkownika z rolą administratora.
- Klienci – pozwala na zarządzanie podpiętymi klientami czyli instalacjami komponentów na danych maszynach.
- Ustawienia – umożliwia konfigurację aplikacji
- Logi – pozwala na wczytanie i analizę pobranych logów