Na zakładce Ustawienia dostępne są parametry konfiguracyjne aplikacji:
- Odświeżaj dashboard co _ sekund – pozwala na wprowadzenie wartości z jaką odświeżany jest główny pulpit z błędami.
- Wysyłaj powiadomienia o błędach na email – po zaznaczeniu parametru informacje o nowych błędach będą wysyłane na e-mail wskazany na formularzu zalogowanego użytkownika. Parametr nie działa globalnie, każdy użytkownik musi ustawić zaznaczyć tę opcję osobno. Email jest wysyłany za każdym razem kiedy w aplikacji pojawi się nowy błąd.
Po zaznaczeniu parametru Wysyłaj powiadomienia o błędach na email użytkownik powinien uzupełnić sekcję konfiguracji klienta pocztowego. Należy w niej uzupełnić dane dla konta pocztowego, z którego mają być wysyłane wiadomości o błędach:
- Nadawca – nazwa nadawcy wiadomości
- Poczta wychodząca – adres serwera pocztowego
- Konto – login do konta mailowego na wskazanym serwerze pocztowym
- Hasło – hasło do konta mailowego na wskazanym serwerze pocztowym
Ponadto można skonfigurować temat i treść wysyłanego maila uzupełniając pole Temat oraz Treść. Poniżej znajduje się przycisk [Wyślij wiadomość testową] umożliwiający wysłanie takiej wiadomości w celu weryfikacji poprawności działania konta pocztowego.