Jak dodać pracownika do Listy pracowników?

image_print

Niewątpliwie jedną z podstawowych operacji wykonywanych w programie jest wprowadzanie pracowników do Kadr.

Aby dodać nowego pracownika wystarczy, że wykonasz następujące kroki:

  1. Z poziomu modułu Płace i Kadry wybierz Kadry.
  2. Posługując się ikoną  otworzysz nowy Formularz danych kadrowych.
  3. Wypełnij wymagane pola na zakładce Ogólne tj.: Akronim, Nazwisko i Imię. Te dane pozwolą Ci na zapisanie formularza. Jeżeli posiadasz więcej danych pracownika uzupełnij także pozostałe pola.
  4. Zapisz formularz danych pracownika za pomocą ikony .
  5. Tak wprowadzona osoba pojawi się na Liście pracowników z ustawionym filtrem Wszyscy lub Bez zatrudnienia.
Uwaga
Uwaga: W Konfiguracji/Firma/Płace/Parametry/Dane kadrowe i deklaracje można ustawić autonumerację akronimów pracowników.

Zapoznaj się z filmem instruktażowym pokazującym jak dodać pracownika do Listy pracowników:

 

Czy ten artykuł był pomocny?