Informacja (24103) Opis analityczny został skopiowany.
Komunikat występuje w przypadku zaakceptowania skopiowania opisu analitycznego pracownika z poziomu Formularza danych pracownika.
Komunikat występuje w przypadku zaakceptowania skopiowania opisu analitycznego pracownika z poziomu Formularza danych pracownika.
Jeśli dodatek (umowa, akord) zawiera opis domyślny Firma 100%, a pracownik ma już zdefiniowany nowy opis dostosowany do potrzeb użytkownika , to poprzez wybranie opcji ‘Tak’ do dodatku zostanie skopiowany opis analityczny pracownika.
Komunikat pojawia się po wywołaniu opcji ‘Przypisz aktualny wydział do wszystkich pozycji opisu’ z poziomu Opisu analitycznego na Formularzu danych pracownika– opcja ‘Tak’ powoduje automatyczne przypisanie aktualnego wydziału, do którego przynależy pracownik do wszystkich pozycji opisu analitycznego. Opcja ‘Nie’ spowoduje, że nie zostanie przypisany aktualny wydział do wszystkich pozycji opisu analitycznego.
Komunikat pojawia się podczas próby przepisania opisu analitycznego z poprzedniego zapisu historycznego pracownika-jeśli pracownik posiada jeden zapis historyczny nie ma możliwości przepisania opisu.
Aby dodać zapis historyczny należy przejść z poziomu Płace i kadry/Kadry podświetlić danego pracownika i użyć ikony aktualizacja zapisu.
Z poziomu formularza danych pracownika pod przyciskiem ‘Opis analityczny’ Użytkownik ma możliwość przepisania opisu analitycznego z poprzedniego zapisu historycznego. Wybierając opcję ‘Tak’ opis analityczny dziedziczony jest z ostatniego zapisu historycznego pracownika. Wybierając ‘Nie’ opis analityczny nie skopiuje się z ostatniego zapisu historycznego pracownika.
Pracownik nie ma przypisanego domyślnego opisu analitycznego. Zaznaczając ‘Tak’ program wygeneruje opis analityczny, zgodnie z wydziałem, do którego przynależy pracownik. Zaznaczając ‘Nie’ program nie wygeneruje opisu analitycznego, zgodnego z wydziałem, do którego należy pracownik.
Lista płac o statusie zaksięgowana nie może zostać renumerowana. W celu wykonania renumeracji listy płac należy ją najpierw odksięgować i otworzyć. Cofnięcie księgowania może odbyć się za pomocą opcji ‘Usuń zapisy księgowe’ dostępnej pod prawym przyciskiem myszy na danej liście płac. Podobnie – otwarcie listy płac możliwe jest do wykonania z poziomu menu pod prawym przyciskiem myszy.
Pytanie pojawia się w momencie wykonywania funkcji dostępnej z poziomu Narzędzia > Korekty danych > Renumeracja dokumentów w e-Teczce. Funkcja umożliwia przenumerowanie wprowadzonych wcześniej dokumentów w e Teczkach zgodnie ze schematem, który jest ustawiony jako domyślny dla e-Teczki w konfiguracji [Start/Konfiguracja/Firma/Płace/Dokumenty].
Pytanie pojawia się w momencie wykonywania funkcji dostępnej z poziomu Narzędzia > Korekty danych > Zamknięcie spłaconych umów wliczanych do postawy zasiłku chorobowego. Korekta uzupełnia datę rozwiązania dla zawartych bezterminowo umów cywilno-prawnych, które zostały w całości spłacone do dnia wskazanego przez Operatora jako parametr ‘Data ostatniej wypłaty’. W umowie zostanie dopisana data rozwiązania zgodna z datą „Do” z okresu listy płac, na której naliczono ostatnią wypłatę do tej umowy. Równocześnie dla takiej umowy zostanie zaznaczony parametr ‘Wliczać do podstawy zasiłku chorobowego również po dacie zakończenia umowy’.
Pytanie pojawia się w momencie wykonywania funkcji dostępnej z poziomu Narzędzia > Korekty danych > Korekta przychodu z 50% kosztami w wypłatach. Korekta ułatwia przeliczenie kwot przychodu z 50% kosztami uzyskania (koniecznych do wyliczenia poprawnych deklaracji PIT począwszy od 2013r.) w wypłatach naliczonych wcześniejszymi wersjami niż 2013.3.1. Pozwala na wyliczenie, dla elementów wynagrodzenia wchodzących na PIT jako przychód pracownika ze stosunku pracy i uprawniający do 50% kosztów uzyskania, wartości w polu Przychód 50% w wypłatach.