Lista zdefiniowanych przez użytkownika pytań ankietowych jest dostępna na zakładce [CRM], w sekcji Ankiety pod przyciskiem 
 Pytania.
Lista domyślnie uzupełniona jest przykładowymi pytaniami, które mogą być modyfikowane oraz usuwane. 
Lista pytań ankietowych zbudowana jest z następujących kolumn (z możliwością zaznaczenia):
- Treść – zawiera początkową treść pytania.
 - Opis – zawiera dodatkowy opis pytania, jeżeli został dodany do danego pytania.
 - Grupa – do jakiej przypisane jest pytanie.
 - Odpowiedź wymagana (tak/nie) – określa, czy odpowiedź na dane pytanie jest wymagana czy nie.
 
Lista obsługiwana jest przez standardowe przyciski:
 Dodaj – umożliwia dodanie nowego pytania.
 Edytuj – umożliwia podgląd/edycję istniejącego pytania.
 Usuń – umożliwia usunięcie pytania. Możliwe jest usunięcie pytania, jeżeli nie zostało wykorzystane na żadnej ankiecie.
 Zamknij – umożliwia zamknięcie okna
Ponadto w oknie dostępne są pola:
- Filtr i konstruktor filtra
 - Pokazuj nieaktywne – jeśli jest zaznaczony, na liście wyświetlane są wszystkie pytania, w tym te oznaczone jako archiwalne. Domyślnie na liście wyświetlają się wyłącznie aktywne pytania. Pytania archiwalne wyświetlane są na liście w kolorze czerwonym.
 - Grupa – grupy do których są przypisane poszczególne pytania ankietowe. Słownik pytań można filtrować dla każdej grupy pytań.
 
                        



