Konto o ID nie istnieje. Ostrzeżenie (30629)

image_print

Ostrzeżenie pojawia się w sytuacji gdy w Biurze Rachunkowym w Start/Konfiguracja/ Program/Internetowa Wymiana Dokumentów w kolumnie Numer Klienta (ID), został wprowadzony numer Klienta, który:

  • nie ma konta lub nie został zgłoszony do Internetowej Wymiany Dokumentów
  • nie aktywował konta IWD na swojej instalacji programu (dotyczy klientów pracujących w programie Comarch ERP Optima)

Przechodząc Start/ Konfiguracja/ Program/Internetowa wymiana dokumentów/ Aktywacja zakładka Klienci, należy „rozpiąć” konfiguracje IWD z danym Klientem.

W tym celu należy w kolumnie:

Wymieniam dane – wybrać <BRAK>,

Numer Klienta (ID) z którym wymieniam dane – należy wprowadzić „0”,

Odział z którym wymieniam dane -pozostawić pusty,

Aplikacja Klienta -wybrać <BRAK>.

Zmiany należy potwierdzić hasłem.

 

Czy ten artykuł był pomocny?