Zamawianie oraz usuwanie modułów Comarch PPK, Comarch e-Sprawozdania, Comarch ERP Opis Analityczny oraz Comarch DMS odbywa się po zalogowaniu na konto z uprawnieniami administratora na Platformie WWW.
W celu dodania modułów, należy wybrać zakładkę UŻYTKOWNICY – MODUŁY FIRMOWE. Na widocznej podstronie będzie możliwość zamówienia modułów Comarch PPK, Comarch e-Sprawozdania, Comarch ERP Opis Analityczny oraz Comarch DMS.
Moduł Comarch PPK wymaga posiadania minimum jednego modułu Comarch ERP Optima Płace i Kadry Plus.
Moduł Comarch e-Sprawozdania wymaga posiadania minimum jednego modułu Comarch ERP Optima Księga Handlowa Plus.
Rezygnacja ze wskazanych komponentów następuje poprzez analogiczną ścieżkę dostępu, tym razem jednak przez odznaczenie modułu i potwierdzenie zmiany.
Rezygnacja z modułów realizowana jest ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego po złożeniu stosownego oświadczenia.