Najczęstsze komunikaty błędów instalacji Comarch POS oraz Comarch POS Agent w Comarch Auto Update
Najczęstsze komunikaty błędów instalacji Comarch POS oraz Comarch POS Agent w Comarch Auto Update
Nie można załadować pliku lub zestawu ‘Microsoft.SqlServer.SqlClrProvider, Version=10.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91’ lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.
Błąd „Nie można załadować pliku lub zestawu ‘Microsoft.SqlServer.SqlClrProvider, Version=10.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=89845dcd8080cc91’ lub jednej z jego zależności. Nie można odnaleźć określonego pliku.” spowodowany jest brakiem odpowiedniego komponentu w ścieżce C:\Comarch Auto Update\Downloads\components. W celu wyeliminowania błędu należy skontaktować się z asystą techniczną poprzez system SOZ, w celu otrzymania odpowiedniej paczki do pobrania. Konieczne będzie doinstalowanie ręcznie komponentów.
Cannot open backup device ‘C:\Comarch Auto Update\Downloads\Comarch Retail\numer wersji\Comarch Retail POS\POS2DB.bak’ Operating system error 3(System nie może znaleźć określonej ścieżki.). RESTORE DATBASE is terminating abnormally. Change database context to ‘master’.
W przypadku wystąpienia powyższego błędu należy ręcznie zrestorować na serwerze SQL backup bazy danych, dostępny w ścieżce C:\Comarch Auto Update\Downloads\Comarch Retail\numer wersji\Comarch Retail POS. W kolejnym kroku nazwę zrestorowanej bazy należy wprowadzić w konfiguracji komponentu Comarch POS w Comarch Auto Update, a następnie ponowić próbę instalacji.
Wystąpił błąd podczas konwersji bazy danych…
Gdy podczas instalacji Comarch POS pojawia się błąd związany z konwersją bazy danych, najprawdopodobniej w konfiguracji komponentu wprowadzone jest połączenie do bazy danych, która zawiera wgrane poprawki, bądź jest ona w innej wersji, niż instalowana. W takim wypadku należy zmienić nazwę bazy danych, na taką, która nie istnieje na serwerze bazodanowym.