Aplikacja Comarch PPK współpracująca z Comarch ERP HR pobiera podstawy składek oraz same składki z bazy danych systemu Comarch ERP. W samej aplikacji dane te widoczne są jedynie w trybie do odczytu.
Jeśli pracownikowi w wypłacie zostały naliczone składki na PPK i wypłata została zapisana, informacje o podstawie składek oraz o wysokości każdej składki osobno zostaną zaczytane do aplikacji Comarch PPK.
Opcja Utwórz plik pozwala na wygenerowanie pliku XML zawierającego informacje o składkach pracownika. Pliki ze składkami pracowników można również wygenerować seryjnie zaznaczając pracowników na liście i wybierając opcję:
Więcej o lokalizacji, w której zostanie zapisany wygenerowany plik XML można przeczytać tutaj: Gdzie zapisywane są utworzone w aplikacji pliki XML?
W przypadku instytucji finansowej umożliwiającej automatyczną wymianę danych istnieje możliwość bezpośredniej wysyłki informacji o składkach pracownika.
Na liście składek dostępna jest opcja Eksportuj do arkusza, umożliwiająca eksport szczegółowych danych w zakresie składek z wybranego miesiąca do arkusza Excel. Do arkusza przenoszone są następujące dane: imię i nazwisko pracownika, PESEL, podstawa składek, wartość składek, informacja o obniżeniu składek, status wysyłki, data utworzenia pliku ze składkami, składka podstawowa pracownika, składka dodatkowa pracownika, składka podstawowa pracodawcy, składka dodatkowa pracodawcy.