Gdzie zapisywane są utworzone w aplikacji pliki XML?

W aplikacji można utworzyć pliki XML zawierające następujące dane:

  • informacje o uczestnictwie w PPK,
  • informacje o zmianie wysokości deklarowanych składek,
  • informacje o rezygnacji z PPK,
  • informacje o wznowieniu uczestnictwa w PPK,
  • informacje o zmianie danych osobowych uczestnika PPK,
  • składki na PPK za wybrany miesiąc,
  • korektę składek na PPK za wybrany miesiąc,
  • informacje o automatycznym wznowieniu uczestnictwa w PPK,
  • zakończeniu zatrudnienia pracownika,
  • zmianie danych kontaktu elektronicznego uczestnika PPK.

Pliki zapisywane będą w lokalizacji podanej w Danych firmy. Aby zmienić domyślną lokalizację, z ekranu startowego należy wejść w Dane firmy i wybrać opcję Edytuj w sekcji Wymiana danych z instytucją finansową.

Uwaga
W Comarch PPK we współpracy z Comarch ERP XT informacja o lokalizacji plików jest niedostępna. Utworzone pliki są zapisywane w folderze wskazanym w przeglądarce jako folder dla plików pobranych.

W przypadku, gdy podczas jednej operacji generowany jest więcej niż 1 plik to zapis następuje do archiwum .zip.

W przypadku zaznaczenia parametru Przesyłaj do Twoje TFI rodzaj i numer dokumentów tożsamości dla pracowników posiadających numer PESEL, w plikach XML w danych identyfikacyjnych będzie dodatkowo przekazywany rodzaj i numer dokumentu tożsamości pracownika.

Wskazówka

Struktura i zakres danych w plikach XML generowanych w aplikacji jest zgodna ze Standardem Rekomendowanym przez Grupę Projektową PPK.

Zakres i format komunikacji elektronicznej pomiędzy pracodawcą a instytucją finansową w obszarze PPK.

Czy ten artykuł był pomocny?