Wymiana automatyczna – kiedy zobaczę dane w serwisie PPK instytucji finansowej?

Jeśli zgłoszenie pracowników do PPK zostało przesłane za pośrednictwem wymiany automatycznej, dane te muszą zostać przetworzone przez Agenta Transferowego. Po przetworzeniu danych przez Agenta Transferowego, informacja o przystąpieniu pracowników do PPK w serwisie PPK instytucji finansowej będzie widoczna:

  • w przypadku automatycznej wymiany danych z Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A. (fundusz Allianz SFIO PPK – dawniej Aviva SFIO PPK) – po około dwóch dniach roboczych od wysłania danych ze zgłoszeniem pracownika do PPK,
  • w automatycznej wymiany danych z Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Allianz Polska S.A. (fundusz Allianz Plan Emerytalny SFIO) – po około dwóch dniach roboczych od przetworzenia danych, przy czym przetworzenie następuje w godzinach nocnych,
  • automatycznej wymiany danych z UNIQA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. – po około dwóch dniach roboczych od przetworzenia danych, przy czym przetworzenie następuje w godzinach nocnych,
  • w przypadku  automatycznej wymiany danych z Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. – po około dwóch dniach roboczych od wysłania danych ze zgłoszeniem pracownika do PPK.
Wskazówka
Podane terminy są orientacyjne. Czas przetwarzania danych przez Agenta Transferowego jest niezależny od Comarch SA.

Po przesłaniu danych poprzez wymianę automatyczną nie należy przesyłać ich raz jeszcze poprzez wymianę plikową.

Czy ten artykuł był pomocny?