Ustawienia konta (język, awatar)

Aby ustawić preferowany język aplikacji webowej należy wejść na stronę https://tna.comarch.com/, a następnie zalogować się na swoje konto. W kolejnym kroku należy wybrać ikonę awatara, znajdującą się w prawym górnym rogu oraz przycisk „Moje konto”.
W tej sekcji znajdują się szczegółowe informacje na temat użytkownika, jego danych osobowych, etacie, identyfikatorach, czy możliwość konfiguracji języka. Aplikacja dostępna jest w pięciu językach: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim oraz hiszpańskim.

Aby zmienić język aplikacji należy przejść do zakładki Ustawienia, a następnie według preferencji można wybrać język
z listy. Po wyborze język zostanie automatycznie zmieniony. Zmiana awatara dostępna jest z poziomu zakładki Dane osobowe.

W przypadku aplikacji mobilnych następuje automatyczne dopasowanie języka do tego, który jest aktualnie używany na urządzeniu. Natomiast, by ustawić awatar należy przejść do Menu, a następnie w lewym górnym rogu kliknąć na domyślnie ustawiony awatar (białe kółko z szarą postacią w środku). Po tej akcji zostaną wyświetlone opcje, dzięki którym można zdecydować o sposobie ustawienia awatara.

Widok przedstawiający panel Moje konto z zakładki Ustawienia wraz z zaznaczoną opcją do zmiany języka aplikacji webowej.

 

 

Widok przedstawiający panel Moje konto z zakładki Dane osobowe wraz z zaznaczoną opcją do zmiany awatara użytkownika w aplikacji webowej.

 

 

Ustawienia awatara odpowiednio dla systemu Android oraz iOS.

 

 

 

 

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?