W aplikacji TNA użytkownicy mają dostęp do sytemu motywującego, w którym istnieje możliwość zgłaszania zdarzeń pozytywnych i negatywnych.
Lista zdarzeń motywacyjnych jest dostępna z poziomu zakładki Zarządzanie kadrą->Zdarzenia motywacyjne. Zdarzenia można rejestrować za pomocą aplikacji mobilnej.
Zdarzenia motywacyjne pozytywne i negatywne można dodawać za pomocą aplikacji mobilnej. Aby dodać takie zdarzenie należy wyszukać pracownika skanując jego kartę lub wpisując jego imię i nazwisko i z menu kontekstowego dostępnego w prawym górnym rogu należy wybrać „Dodaj zdarzenie”. W kolejnym kroku należy określić rodzaj zdarzenia oraz dodać ewentualny komentarz
Modyfikacje zgłoszeń oraz historia
Modyfikacja zgłoszeń zdarzeń motywacyjnych jest możliwa wyłącznie w aplikacji mobilnej, aby tego dokonać należy przejść w historii zdarzeń do szczegółów zdarzenia.
Akcje, które można z tego poziomu wykonać to edycja lub wycofanie zdarzenia.
Przy próbie wycofania zdarzenia, użytkownik otrzymuje pytanie czy na pewno chce tego dokonać, po potwierdzeniu takie zdarzenie zostanie przeniesione do sekcji zdarzeń wycofanych.