Czym jest Comarch TNA?

Comarch TNA (ang. Time and Attendance) to nowoczesny system rejestracji czasu pracy oparty
o współpracę autorskiej aplikacji mobilnej oraz wersję przeglądarkową usługi TNA, z urządzeniami RCP
(rejestracji czasu pracy). Comarch TNA to usługa do planowania i zarządzania czasem pracy
pracowników w firmie. Aplikacja może być zintegrowana z dowolnym systemem zewnętrznym poprzez
API lub działać samodzielnie w modelu stand-alone.

Jest to rozwiązanie chmurowe, dostępne na komputerach przez przeglądarkę internetową lub w
wersji mobilnej za pomocą aplikacji na platformy Android i iOS. Dostęp do aplikacji zapewniony jest
w formie subskrypcji miesięcznej.
Usługa wykorzystuje do swojego działania najnowsze technologie w tym te, które wpisują się w trend
Internetu Rzeczy (ang. Internet of Things).

Rejestracja czasu pracy odbywa się przy pomocy kart zbliżeniowych, aplikacji mobilnej lub ręcznie
poprzez deklarację rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu. Urządzenia Comarch TNA Gateway
lub Gateway Plus umieszczone w wybranych przez użytkownika lokalizacjach wejścia/wyjścia do
miejsca pracy pozwala na rejestrację rozpoczęcia i zakończenia pracy.

Wybierając Comarch TNA poprawisz dyscyplinę w miejscu pracy oraz zwiększysz efektywność pracy.
Czytelne raporty generowane w systemie pozwolą Ci na zarządzanie obecnością pracowników.
Narzędzie to również intuicyjny kanał komunikacji służący do zgłaszania delegacji, urlopów, pracy
zdalnej, obecności/nieobecności, dzięki któremu uprościsz obieg informacji w miejscu pracy.

System Comarch TNA składa się z czterech podstawowych elementów:

  • Urządzeń RCP,
  • Aplikacji mobilnej Comarch TNA,
  • Aplikacji przeglądarkowej Comarch TNA,
  • Aplikacji Comarch TNA Gateway Mobile

Czy ten artykuł był pomocny?

Leave A Comment?