Po wyborze zakładki „Czas pracy” wyświetla się widok miesięczny oraz legenda dotycząca poszczególnych rodzajów obecności/nieobecności pracownika, który jest aktualnie zalogowany na konto. Z tego poziomu istnieje możliwość zgłoszenia innego rodzaju obecności za pośrednictwem przycisku „Zgłoś” w prawym górnym rogu.
Po wyborze konkretnego dnia po prawej stronie, wyświetlają się szczegółowe informacje takiej jak czas pracy w danym dniu, ostatnia aktywność (wyjście) oraz czas rozpoczęcia pracy (wejście) wraz z planem pracy na dany dzień.
W aplikacjach mobilnych, po zalogowaniu, widokiem domyślnym jest widok danego dnia z szczegółowymi informacjami, czyli ile czasu do tej pory przepracował użytkownik oraz informacje o zarejestrowanych czasach (po przejściu w „Więcej”).
Na widoku znajduje się również symbol „+” za pomocą którego istnieje możliwość wprowadzenia ręcznego zgłoszenia obecności bądź innej aktywności. W zależności od systemu operacyjnego widoki aplikacji nieco różnią się między sobą.