W pierwszej kolejności należy zakupić na portalu Comarch Cloud Portal dedykowany pakiet usługi Comarch TNA – współpraca z HRM. Podczas zakupu usługi Klient wskazuje ilość pakietów dostępowych, może też zamówić urządzenia dostępowe oraz identyfikatory.
Po zakupie pakietu Comarch TNA – współpraca z HRM w panelu administracyjnym w Comarch TNA Klient będzie miał dostęp do sekcji, z której będzie można pobrać klucz wymiany.
Po zalogowaniu się na konto Administratora w Comarch HRM na dashboardzie dostępna będzie sekcja Włącz nowe funkcje. Po wybraniu opcji Comarch TNA otworzy się okno do wprowadzenia klucza wymiany, który został wcześniej pobrany z Comarch TNA.
Po wprowadzeniu poprawnego klucza wymiany następuje włączenie integracji. W przypadku, gdy w Comarch TNA istniały już konta powiązane z pracownikami w Comarch HRM to Administrator usługi zostaje przeniesiony na listę RCP / Użytkownicy gdzie od razu widoczne są informacje na temat statusu dostępu do Comarch TNA oraz przypisanego identyfikatora dla pracowników.
Jeżeli w Comarch TNA nie ma konta powiązanego z pracownikami w Comarch nastąpi automatycznie generowanie kont w Comarch TNA lub Administrator usługi zostanie przeniesiony na listę RCP / Użytkownicy, gdzie będzie mógł nadać dostępy wybranym pracownikom.
Dodatkowe informacje odnośnie integracji od strony Comarch HRM znajdują się na stronach pomocy Comarch HRM