Nowy szablon odpowiedzi można dodać z poziomu CRM/ Szablony odpowiedzi.
Formularz szablonu zbudowany jest z następujących elementów:
- Nazwa szablonu odpowiedzi – tutaj należy wprowadzić nazwę dla tworzonego szablonu odpowiedzi. Nazwa musi być unikalna i może zawierać maksymalnie 250 znaków.
- Odpowiedzi – sekcja z wariantami odpowiedzi (dla pytań jedno– i wielokrotnego wyboru) zgrupowanych w danym szablonie. Składa się z następujących kolumn:
- Lp. – kolejny numer odpowiedzi.
- Wartość – wariant odpowiedzi na pytanie zamknięte.
- Punkty – ilość punktów przypisana danej odpowiedzi. Maksymalna wartość to 999,99.
Sekcja obsługiwana jest przez standardowe przyciski:
Dodaj – umożliwia dodanie nowej odpowiedzi. Po wybraniu Dodaj opcję INNE, do odpowiedzi zdefiniowanych przez użytkownika dodawany jest jako ostatni wariant INNE z polem tekstowym umożliwiającym wpisanie własnej odpowiedzi. Opcja ta może być wykorzystana tylko raz w danym pytaniu, a na liście odpowiedzi wyświetla się w kolorze pomarańczowym.
Otwórz– umożliwia edycję treści odpowiedzi oraz przypisanych do niej punktów.
Usuń – umożliwia usunięcie odpowiedzi, również tej oznaczonej jako INNE.
Podnieś/ Obniż – umożliwia zmianę kolejności odpowiedzi.
- Wartości odpowiedzi w ramach danego szablonu muszą być unikalne.
- Nie można zapisać szablonu odpowiedzi bez dodanych wariantów odpowiedzi.
Ponadto okno obsługiwane jest przez standardowe przyciski:
Zapisz zmiany – umożliwia zapisanie wprowadzonych zmian.
Zamknij – umożliwia zamknięcie okna.