Instalację Menadżera Kluczy wykonuje się na serwerze, na którym zainstalowany jest SQL, na profilu głównym Comarch ERP Auto Update.

Po dodaniu produktu i komponentu Comarch ERP Menadżer Kluczy należy dokonać jego konfiguracji. Po przejściu do konfiguracji komponentu należy uzupełnić poniższe pola:
- Lokalną nazwę instancji serwera bazy danych, na których komponent ma zostać zainstalowany wraz z danymi do logowania na konto użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi,
 - Id klienta, PIN i numer klucza licencyjnego,
 - Opcjonalnie adres e-mail dla powiadomień w przypadku utraty połączenia z serwerem Comarch.
 

W ramach instalacji wykonywane są następujące czynności:
- Instalacja sterowników klucza HASP
 - Konfiguracja serwera bazy danych
 - Dodanie wyjątku do zapory sieciowej w celu umożliwienia pracy sieciowej
 - Instalacja usługi Zarządzanie kluczami produktów Comarch ERP (ComarchML)
 - Instalacja aplikacji monitora Menadżera Kluczy
 
                        


