Baza Wiedzy programu Comarch ERP Altum 2024.5
Przejrzyj kategorie i wybierz temat, który Cię interesuje.
-
CRM i RODO
Narzędzia do obsługi kontaktów z klientami, tworzenia ofert i obsługi serwisowej w dowolnej branży.
-
Konfiguracja systemu
Ustawienia parametrów konfiguracyjnych dla całej aplikacji, bazy firmowej oraz stanowiska pracy.
-
Elementy podstawowe
Elementy mające wpływ na inne moduły lub współpracujące z nimi: Kasa/Bank, personalizacja, filtrowanie oraz narzędzia.
-
Księgowość
Moduł pozwalający na prowadzenie ksiąg rachunkowych, a następnie sporządzanie w oparciu o dane w nich zawarte sprawozdań finansowych oraz zestawień informacyjnych.
-
Handel i magazyn
Moduł, w którego skład wchodzi kilka ściśle ze sobą współpracujących części dotyczących ofertowania, zamówień, fakturowania, tworzenia zestawień sprzedaży, reklamacji oraz prowadzenia gospodarki magazynowej.
-
Interfejs i personalizacja
Dostosowanie wyglądu systemu do potrzeb użytkownika, standardowe przyciski, menu i formularze, formatowanie treści, wyszukiwanie danych, skróty klawiszowe, edytory profili i interfejsu.
-
Finanse
Moduł pozwalający na ujęcie zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie.
-
BPM
Business Process Management (BPM) jest narzędziem służącym do automatyzacji procesów biznesowych oraz ułatwia zarządzanie nimi.
-
Środki trwałe
Moduł pozwalający na prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych. W programie możliwe jest ujęcie amortyzacji w trzech torach: bilansowym, podatkowym i zgodnie z zasadami MSR.
-
Instalacja i uruchamianie systemu
Wymagania techniczne oraz opis komponentów: Comarch ERP Auto Update, Menadżer Kluczy, Menadżer baz, Comarch Translator
-
Integracja
Integracja z innymi aplikacjami Comarch.