Dane CRM są dostępne dla operatora na listach poszczególnych obiektów, których dotyczą jak i możliwe jest ich przeglądanie również na listach dedykowanych dla zalogowanego operatora. Na listach tych widoczne są obiekty (kontrahenci, osoby, działania) przypisane do pracownika powiązanego z aktualnie zalogowanym operatorem. Widoczność obiektów uzależniona jest od nadanych uprawnień do podglądu wybranych obiektów innych pracowników.
Obszar CRM użytkownika (menu główne)
Zakładka CRM zawiera:
Moje firmy – lista kontrahentów, dla których pracownik jest opiekunem. Definiowanie opiekunów na karcie kontrahenta zostało opisane w artykule definiowanie kontrahenta.
Moje osoby – lista prezentująca karty osób kontaktowych, dla których pracownik jest opiekunem
Moje działania - lista działań CRM przypisanych do pracownika, pozwalająca na dodawanie i modyfikowanie kontaktów, spotkań i kwestionariuszy.
Terminarz - prezentuje terminarz pracownika. Praca z terminarzem opisana jest w artykule
Lista zadań - lista prezentująca wszystkie zadania pracownika.
Pulpit CRM - prezentuje najistotniejsze informacje na temat klientów firmy, wszystkich kontaktów, zadań i możliwości z nimi związanych. Okna [Pulpit CRM] składa się z widoku terminarza pracownika i listy jego kontaktów (Osoby kontaktowe, Kontrahenci).
Pulpit CRM
Społeczność Comarch
Dzięki społeczności Comarch ERP rozwiązujemy problemy, dzielimy się pomysłami oraz informujemy o nowościach.