W przypadku usług sprzedawanych w modelu prowizyjnym, gdzie Comarch SA wystawia faktury bezpośrednio na Klienta, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wymagamy zaakceptowania go przez Klienta.
Po złożeniu zamówienia przez Partnera na ekranie wyświetli się poniższa informacja a zamówienie otrzyma status “Oczekuje na akceptację Klienta”.
“Zamówienie zostało przekierowane do Twojego Klienta i czeka na jego akceptację.”
Na wskazany w zamówieniu kontaktowy adres e-mail Klienta wysyłane jest powiadomienie o zamówieniu i konieczności jego akceptacji. Aby zaakceptować zamówienie, Właściciel lub Administrator organizacji Klienta powinien zalogować się do Comarch Cloud Portal i przejść do CloudManagement:
Następnie do zakładki Zamówienia i płatności:
Po akceptacji zamówienia przez Klienta, zamówienie przejdzie do realizacji.
Gdy usługa będzie włączona, Klient dostanie powiadomienie, zmieni się także status zamówienia.