Konieczność akceptacji przez Klienta zamówienia złożonego przez Partnera

W przypadku usług sprzedawanych w modelu prowizyjnym, gdzie Comarch SA wystawia faktury bezpośrednio na Klienta, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wymagamy zaakceptowania go przez Klienta.

Uwaga
Nie dotyczy usługi Comarch IBARD, która sprzedawana jest w modelu rabatowym.

Po złożeniu zamówienia przez Partnera na ekranie wyświetli się poniższa informacja a zamówienie otrzyma status “Oczekuje na akceptację Klienta”.

“Zamówienie zostało przekierowane do Twojego Klienta i czeka na jego akceptację.”

Na wskazany w zamówieniu kontaktowy adres e-mail Klienta wysyłane jest powiadomienie o zamówieniu i konieczności jego akceptacji. Aby zaakceptować zamówienie, Właściciel lub Administrator organizacji Klienta powinien zalogować się do Comarch Cloud Portal i przejść do CloudManagement: 

Następnie do zakładki Zamówienia i płatności:

Po akceptacji zamówienia przez Klienta, zamówienie przejdzie do realizacji.

Wskazówka
Wyjątkiem jest usługa Comarch Shipping, gdzie oprócz akceptacji zamówienia, zgodnie z regulaminem Klient jest zobowiązany do dokonania pierwszej płatności z góry za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Po upływie pierwszego okresu rozliczeniowego, zamówienie jest automatycznie przedłużane na kolejne okresy, za które wystawiana jest faktura z góry z 14-dniowym terminem płatności.

Gdy usługa będzie włączona, Klient dostanie powiadomienie, zmieni się także status zamówienia.

Czy ten artykuł był pomocny?