Partnerzy mogą rozpocząć proces składania zamówienia na trzy sposoby:
- Bezpośrednio z CloudStore (katalogu produktów) klikając w odpowiedni kafel produktowy
- Z CloudPartner, z zakładki Zamówienia klientów
- Z CloudPartner, z zakładki Oferty, przekształcając istniejącą ofertę w zamówienie.
Sposób 1. bezpośrednio z CloudStore (katalogu produktów) klikając w odpowiedni kafel produktowy
Po kliknięciu w dany kafel prezentowany w CloudStore jesteśmy przenoszeni na kartę wybranego produktu. Aby rozpocząć składanie zamówienia należy wybrać opcję “Skonfiguruj i kup”.
Po dodaniu produktu do koszyka, możliwe jest określenie, czy produkt ma zostać zakupiony dla Klienta, czy dla organizacji Partnera.
Sposób 2. z CloudPartner, z zakładki Zamówienia klientów
Zamówienia można złożyć również z poziomu CloudPartner z zakładki Zamówienia klientów, wybierając “Złóż nowe zamówienie”, a następnie klikając w przycisk “Zamów dla klienta”.
Sposób 3. z CloudPartner, z zakładki Oferty, przekształcając istniejącą ofertę w zamówienie
Kolejnym sposobem na złożenie zamówienia jest przekształcenie wygenerowanej wcześniej Oferty w zamówienie. Więcej o tworzeniu i zarządzaniu ofertami przeczytasz <tutaj>.
W scenariuszach 2 i 3 produkty wybieramy z listy. Bezpośrednio po wybraniu produktu przechodzimy do jego konfiguracji.
Po pomyślnie zakończonej konfiguracji klikamy przycisk “Zamów dla Klienta”. Zamówienie jest widoczne na liście zamówień ze statusem:
- W realizacji (Comarch IBARD) lub
- Oczekuje na akceptację Klienta (pozostałe produkty).
W obu przypadkach Klient zostaje poinformowany mailowo o złożonym dla jego Organizacji zamówieniu.