Opis zagadnienia
Niniejszy dokument zawiera informacje dotyczące aplikacji Funkcje, w której istnieje możliwość określenia roli pracownika w firmie. Dane te mają charakter informacyjny.
Pracownicy firmy podobnie jak klienci i dostawcy, są tworzeni jako partnerzy. Pracownikom można następnie przypisać różne role partnerów. Mogą pełnić jednocześnie role pracownika i klienta (w przypadku zakupu towaru).
Szczegółowe informacje na temat aplikacji Partnerzy znajdują się w dokumencie Partnerzy.
Opis aplikacji
Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W panelu można wprowadzić kryteria wyszukiwania, a następnie, używając przycisku [Odśwież], wyszukać odpowiednią funkcję. Wyniki wyszukiwania dostępne są w obszarze roboczym.
Istnieje możliwość wyszukiwania wg poniższych kryteriów:
- Funkcja – identyfikator danej funkcji
- Oznaczenie – dodatkowy opis powiązany z identyfikatorem
- Znacznik usuwania – wyświetlenie wpisów oznaczonych do usunięcia (opcja: Ze znacznikiem usuwania), aktualnie używanych (opcja: Bez znacznika usuwania) lub wszystkich (opcja: wszystkie)
Obszar roboczy
W obszarze roboczym można wprowadzić nowe funkcje lub edytować już istniejące. Funkcje mogą być edytowane w odpowiednich wierszach.
Dostępne kolumny:
- Funkcja – identyfikator danej funkcji
- Oznaczenie – jest cechą wyróżniającą, składa się z tekstu zdefiniowanego przez użytkownika.
Uprawnienia
Uprawnienia można nadawać za pomocą ról autoryzacji, a także poprzez przypisanie organizacji.