Spis treści
Opis zagadnienia
Niniejszy dokument zawiera informacje dotyczące widoku Pracownik w aplikacji Partnerzy.
Szczegółowe informacje na temat aplikacji Partnerzy znajdują się w dokumencie Partnerzy.
Obszar roboczy: widok Pracownik
Widok Pracownik składa się z następujących zakładek:
- Dane pracownika
- Tekst
- Inne pola
![](https://pomoc.comarch.pl/cee/610/wp-content/uploads/2021/02/1-4.png)
Zakładka Dane pracownika
Ta zakładka pozwala na wprowadzanie, wyświetlanie oraz edycję danych partnera z rolą Pracownik.
![](https://pomoc.comarch.pl/cee/610/wp-content/uploads/2021/02/2-3.png)
Dostępne pola:
- Status – należy wybrać status dla roli Pracownik:
- Dostępny
- Zablokowany
- Zablokowany do – pole aktywne, gdy wybrano status W polu tym należy wprowadzić datę, do której rola Pracownik ma być zablokowana
- Numer referencyjny – dodatkowy identyfikator personalny, może składać się z liczb, liter lub ich kombinacji
- Pracodawca – osoba, dla której pracuje dodawany Pracownik
- Klasyfikacja 1 – 5 – należy wybrać klasyfikację do której będzie przynależał pracownik
- Funkcja – należy wprowadzić numer/identyfikator danego stanowiska, na przykład pracownik może mieć stanowisko Sprzedawcy lub Kierownika sklepu
Zakładka Tekst
![](https://pomoc.comarch.pl/cee/610/wp-content/uploads/2021/02/3-3.png)
Na zakładce można tworzyć dodatkowe opisy dla Partnera. Zwykle są one używane przy wydruku dokumentów.
Zakładka Inne pola
![](https://pomoc.comarch.pl/cee/610/wp-content/uploads/2021/02/4-2.png)
Zakładka Inne pola pozwala na wprowadzenie dodatkowych informacji na przykład, gdy wymagane jest określenie pól zdefiniowanych przez użytkownika w celu uzupełnienia informacji. Pola zdefiniowane przez użytkownika są powiązane z obiektem biznesowym, dlatego muszą być zdefiniowane niezależnie od siebie we wszystkich widokach.
Na zakładce dostępne są przyciski:
- [Właściwości]
– otwiera okno właściwości pól zdefiniowanych przez użytkownika
- [Dodaj]
– otwiera okno tworzenia nowego pola, przez użytkownika
- [Usuń]
– otwiera okno, w którym można usunąć wybrane pole zdefiniowane przez użytkownika, można usunąć wyłącznie te pola, z których wygenerowana był schemat tabeli
- [Organizuj]
– otwiera okno, w którym można modyfikować rozmieszczenie nowych pól
- [Utwórz schemat tabeli]
– tworzy zlecenie w tle, generowania schematu tabeli nowo zdefiniowanych pól
Rodzaje pól i ich znaczenie zostały opisane w dokumencie Instrukcja obsługi. Dokument opisuje również procedury do tworzenia takich pól.