Spis treści
Niniejszy dokument zawiera informacje dotyczące aplikacji Szablony partnerów, która wykorzystywana jest do tworzenia szablonów zawierającymi domyślne dane partnera.
Szablony są tworzone w celu dodawania nowych partnerów (osób lub organizacji) z przypisanymi stałymi wartościami pól (z możliwością ich późniejszej edycji). Funkcja ma na celu zwiększenie ergonomii pracy z partnerami, poprzez wskazanie domyślnie uzupełnionych pól. Dzięki czemu tworząc nowego partnera nie ma konieczności uzupełnienia ręcznie wybranych.
Opis aplikacji
W aplikacji Szablony partnerów można tworzyć nowe szablony lub edytować już istniejące. Aplikacja składa się z nagłówka i obszaru roboczego.
Podobnie jak w przypadku aplikacji Partnerzy, dostępne są następujące widoki:
- Podstawowe
- Rachunkowość
- Relacje
- Pracownik – opcja niedostępna przy tworzeniu szablonu dla nowej organizacji
- Dostawca
- Klient
- Marketing
Nagłówek
W nagłówku aplikacji możliwe jest wyszukiwanie istniejącego już szablonu lub dodanie nowego poprzez wybranie przycisku: [Nowa organizacja] lub [Nowa osoba]. Można również dokonać duplikacji istniejącego już szablonu za pomocą opcji [Duplikuj].
Dostępne pola dla opcji [Nowa organizacja] lub [Nowa osoba]. :
- Szablon partnera – należy wprowadzić numer/identyfikator szablonu składający się z kombinacji: cyfr, liter lub cyfr i liter. Pole pozwala na wprowadzenie 10 znaków.
- Oznaczenie – dodatkowy opis stanowiący kryterium wyszukiwania
- Klasyfikacja – należy podać klasyfikację typu szablonu
- Sekwencja numerów – pozwala na określenie numeratora, możemy stworzyć numerator dla konkretnej roli partnera, np. Klient, Dostawca.
- Nazwa
- Adres
- Hasło wyszukiwania – ciąg znaków wyszukiwania
- Właściwa organizacja – organizacja, będąca administratorem danych partnera
Po wybraniu opcji [Duplikuj], pojawi się okno dialogowe w możliwością przeniesienia informacji z istniejącego już szablonu na inny utworzony w systemie.
Dostepne pola/parametry:
- Szablon partnera – pole nie podlega edycji i jest uzupełniane automatycznie, na podstawie szablonu, który podlega chcemy zduplikować
- Duplikuj do (pole obowiązkowe) – w polu należy wpisać nazwę nowego szablonu do którego mają zostać skopiowane dane z szablonu wskazanego w polu Szablon partnera
W sekcji Wybór danych do duplikowania użytkownik powinien wskazać:
- widoki, które zostaną skopiowane do szablonu wskazanego w polu Duplikuj do, widoki do wyboru są zależne od posiadanych ról duplikowanego Partnera. Dostępne widoki:
- Podstawowe – widok zaznaczony domyślnie bez możliwości odznaczenia
- Rachunkowość
- Klient
- Dostawca
- Pracownik
- Marketing
- Dane wszystkich organizacji – po zaznaczeniu tego parametru zostaną skopiowane wszystkie dane zdefiniowane w kontekście różnych organizacji jakie posiada duplikowany Partner
Obszar roboczy
Opis pól dostępnych w obszarze roboczym znajduje się w dokumentacji Partnerzy.
Pola te będą koniecznie do uzupełnienia po wykonaniu importu szablonu na karcie partnera.