Niniejszy dokument zawiera informacje dotyczące aplikacji Tytuły, która umożliwia obsługę seryjnej korespondencji wykorzystywanej w zarządzaniu dokumentami.
Opis aplikacji
Z pomocą aplikacji Tytuły można wprowadzać nowe zwroty (m.in. stopień naukowy lub inny tytuł) i edytować te, które już istnieją. Aplikacja składa się nagłówka i obszaru roboczego.
Nagłówek
W panelu można wprowadzić kryteria wyszukiwania i dzięki temu znaleźć odpowiedni tytuł za pomocą przycisku [Odśwież]. Wyniki wyszukiwania dostępne są w obszarze roboczym.
Istnieje możliwość wyszukiwania wg poniższych kryteriów:
- Tytuł – identyfikator danego tytułu
- Oznaczenie – dodatkowy opis powiązany z identyfikatorem
- Znacznik usuwania – oznaczenie do usunięcia wybranych tytułów (opcja: Ze znacznikiem usuwania), aktualnie używanych (opcja: Bez znacznika usuwania) lub wszystkich (opcja: wszystkie)
Obszar roboczy
W obszarze roboczym można wprowadzić nowe tytuły lub edytować już istniejące. Dane tytułów mogą być edytowane w odpowiednich wierszach.
Dostępne kolumny:
- Tytuł – identyfikator tytułu
- Oznaczenie – cecha wyróżniająca, składająca się z tekstu zdefiniowanego przez użytkownika
Uprawnienia
Uprawnienia można nadawać za pomocą ról autoryzacji, a także poprzez przypisanie organizacji.